dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Er i 11. uke med kronisk hodepine nå og holder på å bli gal... Tenkte å prøve akupunktur. Noen som har prøvd det? Det er jo ganske dyrt,så er litt skeptisk.
mor.monsen Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Jeg vil anbefale lett fotsone terapi... og massasje. Har ikke prøvd med akupungtur selv da. Kan godt hende det også hjelper. Hadde 10 uker med konstant hodepine. Var bedre etter perioder med fotsoneterapi og massasje.
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har brukt akupunktur mot flere forskjellige plager, og synes det er helt suverent. Men hver obs, det kan ta noen behandlinger før det virker.
tjokka:-) Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Har brukt akupuntur hele dette svangerskapet. For å styrke livmor og styrke "meg" (har hatt to spontanaborter). Nå er jeg i uke 14, men går til akupuntur når jeg kjenner at trettheten og hodepinen kommer. Bruker ca 2 behandlinger før jeg er "normal". Dyrt? Ja, men en må tenke på at en får en mye bedre hverdag!!!!!! Kommer til å bruke akupuntur fremmover-om jeg trenger det. Mye bedre det enn paracet!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2008 Ok,da skal jeg garantert spandere på meg dette. Får høre hva damen jeg tenker på har å anbefale da. River snart av meg hodet her...
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Kom deg på msn så skal jeg fortelle deg noe før du bestiller time
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 har slitt med grusom hodepine hele svangerskapet(er nå i uke 39). Har prøvd absolutt ALT!! Men best resultat har jeg hatt med osteopat behandling-helt suverent. Opplevd flere dager på rad uten hodepine. Kan absolutt anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå