Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 noen som har vært? skal 28 jan, lurer litt på hva som foregår på det kurset. vet at vi skal på omvisning og sånn på føden siste gangen.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 jeg skal på sus den 26 januar, 4 uker før termin. er visst hvertfall å se en film, samt informasjon om fødsel og omvisning på føden. skulle få noe mer informasjon tilsendt i posten- men ikke sett noe enda..
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Jeg var i går.. Ble litt mye "hva føler du" prat og litt lite fakta etter min smak, men det er jo individuelt. Jeg synes vi fikk vite lite om det praktiske, men fikk beskjed om at det kom mer på omvisningen på sykehuset, som vi også skal på. Tror ikke vi kommer til å dra neste kurskveld, ble rett og slett litt for dumt for oss...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 var på kurs på jordmorhuset på cc-vest på lysaker i går. det var kjempefint!! jm var veldig nede på jorden, ikke noe lev-og-vev eller mye følelser. det var en del fakta om hva som egentlig skjer i kroppen hvor hun viste på noen bilder. selv om jeg er sykepleier var det utrolig nyttig for meg å se det og få det enkelt forklart. hun henvendte seg en del til fedrene og hva deres rolle vil være. hun var positiv og inspirerende. vi var (særlig samboeren min) litt redde for at det bare kom til å bli pjatt ala "hvis følelsene dine var en farge... hvilken farge vil de være....." det var det ikke!! kan anbefales. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå