Miss Dynamite Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 dette handler på ingen måte om graviditet eller slikt.... og skulle VIRKELIG ønske det var anonym knapp på dette spm....men.... vel, har bare hatt sex m en før i mitt liv, exen min..... og det tok hele 8 mnd før han fikk sex m meg....vel, nå må jeg prøve å komme videre, og en som jeg liker vil gjerne ha det, men jeg føler meg så fæl... hater liksom kroppen min og tenker..æsj nei dette går ikke..så jeg får jo nesten noja!!! og så llurte jeg på en ting, er det faktisk normalt, at indre kjønnsleppene henger litt på utsiden? hud jeg hater å spørre om dette... men tror at det er en av grunnene til at jeg ikke tør å gjøre det! håper på svar...litt fort...
Bettybu Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 ....kommer inn under HELT NORMALT!! Men er de veldig store tror jeg faktisk at det går an å operere!
Miss Dynamite Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 absolutt ikke veldig store... men har alltid følt meg ekkel generelt pga det, og tenkt at nei, jeg kan ikke ha sex m noen andre, pga dette
Guttemamma til tusen :) Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 tror ikke noen ha like kjønnslepper, så dette er ikke noe du trenger å tenke på! Din kjøre vil synes du er helt perfekt uansett:o) Ville du ha "reagert" om det var noe som kanskje var litt "annerledes" på han? om f.eks den ene testikkelen var veldig liten ol? Du hadde nok ikke bydd deg om det på lik linje som han ikke kommer til å bry seg om dette med deg:o) Dette er nok noe du har hengt deg unødig opp i,å klarer ikke å slappe av med det! Om det blir for plagsomt for deg så kan du nok få innvilget operasjon for å fikse på det.. men jeg annbefaler deg å prøve å godta deg selv som du er:o)
cheni Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Spurte mannen min om han hadde reagert på det, og han sa "ikke i det hele tatt!!!"
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Lille venn! Nå MÅ du slutte å tenke så mye, og heller begynne å nyte livet=) Det fortjerner du virkelig, og NÅ er en god tid å begynne! (helst i går da men;) Ønsker deg maasse lykke til senere i kveld, og håper du koser deg masse;) Bare husk å ikke tenke så mye! Klemmerpå
Miss Dynamite Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. januar 2008 takk for svar jenter!!! hmm.....ska prøve... og se hva som skjer...har bare skikkeli noia!!!!
Miss Dynamite Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. januar 2008 du er god støtte du vennen... men... det er grusomt noia vanskelig! hehe har ikke ord for det engang...faen kan drekke meg drita full og late som ingenting haha.... takk vennen min
d",)~^~^~ Skrevet 10. januar 2008 #11 Skrevet 10. januar 2008 Hvis han gjerne vil ha sex med deg syns han sikkert at kroppen din er sexy og at du er deilig og tenner han :-) Men det er en stor bøyg å ha sex med noen for første gang, så du må ikke la deg presse inn i noe du ikke er klar for. Når det gjelder kjønnslepper og vaginaer så kommer de i ulike størrelser og fasonger, akkurat som det finnes utallige utgaver av peniser. Når det gjelder sex så er det sånn at vi jenter må tørre å sette ord på hva vi liker osv for å få det bra med en partner. Det å ha det bra sammen seksuelt er noe man utvikler over tid sammen. Kommunikasjon er viktig. Og trygghet på seg selv og på hverandre. Tenk på at han sikkert også er usikker og engstelig for den første gangen. Jeg er sikker på at dere klarer å finne ut av det sammen :-)
snurkle Skrevet 10. januar 2008 #12 Skrevet 10. januar 2008 Det er nok like normalt som at de ikke stikker utenfor, tror fordelingen der er rimelig 50/50. Slapp av og tillat deg å nyte også denne delen av et forhold, en kvinne (eller mann) som er fri til å nyte både seg selv og partner er vel det mest sexy som er )
Miss Dynamite Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 10. januar 2008 godt å høre at det er normalt da...... hmm.... håper ting ordner seg da..at jeg får "modighet" til å gjøre det..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå