2 fine små Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Hadde UL i dag, som skulle vaere ca uke 12, men er nok 13 uker i morgen. Jammen saa vi ikke en liten trompet, dere, eller en tut, eller en snabel, vil jeg nesten si, hehe.... Det var VELDIG rart og gyn sa at 'jeg blir svaert overrasket dersom dette ikke blir en gutt" Saa spennende, og snodig, jeg fikk jente sist, det er saa rart aa tenke paa at det bor en liten gutt inni meg... Noen andre som har faatt indikert kjoenn saa tidlig?
frupingu Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Skal på ul på mandag, å da er jeg vel rundt samme uka.. Håper jeg virkelig får se det også. Skal til overlegen på ullevåll å han har vel bra ul-apparat.
Dizzie_mortil3 Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Ikke sikkert det er så mange, selv om kjønn ofte kan sees så tidlig. I Norge er det ikke lov å opplyse om kjønn før utgangen av uke 12 da retten til selvbestemt abort går ut...
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Du vet, ikke får å skuffe deg, men alle ser ut son gutter frem til uke 18 ca.. fordi kjønnsleppene på jentene er veeeldig forstørret så kan de se ut som peniser.. Tror ikke du skal begynne å handle inn gutteklær før uke 18.. beklager
2 fine små Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2008 Jeg skal ikke handle noe som helst jeg, og ikke er det saa relevant hvilket kjoenn jeg faar heller... =o) Men han jeg gaar til, har sett en del tidlige spirer i sitt liv (er spesialist paa tidlige svangerskap) og han mente det var en rimelig lang greie vi saa..... Det var ganke tydelig slik jeg saa det, men om du har rett saa gjoer ikke det noen ting altsaa. Vil gjerne ha en jente til ogsaa jeg. Gyn sa ogsaa at kjoennet der nede var ganske likt paa denne tiden, men at man noen ganger, dersom man var heldig, kunne se at det ble gutt. Og jeg spurte om han var 100% sikker, og han sa at han hadde jo sett noen bilder i sitt liv da, men at man jo aldri skulle si aldri. Magefoelelsen min sier ogsaa gutt, og forrige gang sa den jente. Men, men, enig med deg at man ikke ser noe helt sikkert foer de kommer ut. Moro likevel da, at man ser noe man tror er noe, synes jeg da...
Mjaubeibi! Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Hei! Jeg var på ul i forgårs, var da 12+1 og da spurte samboer om det gikk an å se kjønn, selv om jeg sa at det går ikke så tidlig. Legen sa at hun så hvilket kjønn det var, men ville ikke fortelle oss det. Syns det var kjempe rart, trodde ikke det gikk an så tidlig..! Diskuterte litt på nett med noen, og der var det ei som sa at man kun kunne se hvis det var gutt fra uke 12 av. Jeg har også guttefølelse denne gang og har fått "spådd" gutt, så nå blir det spennende å se... ;-)
2 fine små Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2008 Saa morsomt da....at dere spurte altsaa. Jeg er jo paa andre siden av kloden, og gaar paa et privatsykehus hvor kinesiske regler gjelder... =o) Der tenker jeg de svarer hvis de kan for aa si det saann, kunden har alltid rett paa et vis... ;o)) Men, men, nok om det. Jeg trodde ikke man kunne se noe saa tidlig selv, men informerte bare om at DERSOM det var mulig fra naa og utover, saa var vi interessert i aa vite det. Fikk ikke hoeye forventninger, men saa ble gyn overbevist selv. Jeg er forresten ogsaa spaadd gutt, av to stk. Men jeg er ogsaa spadd at jeg skal faa 2 jenter og en gutt totalt sett, saa vi faar se... Spennende er det uansett, og naa er jeg faktisk glad jeg ikke skal mer paa UL foer uke 18 - har vaert fire ganger til naa, og man blir litt skrullete av det... (faar tett oppfoelging fordi jeg har mistet noen tidlige spirer i uke 5) Men naa ser det ut til at alt er skjoenneste orden og jeg bare koser meg, med en mulig liten gutt i vente... =o)))
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Ul i uke 14+4 & det ble gutt på oss *samboer veldig veldig glad* Men skal på den store 19 uker om 18 dager. Så får vi se om det stemmer, har ennda ikke shoppa noe.
vårblomst08 -Pelle kom 16/4- Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Min gyn kunne også si at det mest sannsynlig var en gutt da jeg var på tidlig UL i uke 12/13. Men det tok vi med en klype salt helt til vi kom på ordinær UL. For der lå lillebror og viste seg stol frem :-) Har hørt at de gangene de tipper feil, er det fordi dem sier jente, når det egentlig er gutt. Lykke til Femina, enten vennen din er med tut eller trakt ;-)
2 fine små Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. januar 2008 Det er det jeg ogsaa tror, at det er lettere aa bomme naar man tipper jente...jaja, tut og trakt er like velkomment, vi er bare saa nyskjerrige denne gangen. Forrige gang visste vi ikke kjoennet selv foer foedselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå