Gå til innhold

hvordan ser tennene ut når de begynner og komme opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe vet det hørtes merkeligt ut...vet jo at de skal være hvite men jenta me sine ser blanke ut og når jeg kjenner på dem så det noe hardt nedi munnen så jeg regner med det er tennene som kommer men jeg syntes det va så rart de ikke var hvite..kan de være råtne eller noe?hjelp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tennene ser ut som små riskorn når de dukker opp. Prøv å banke litt i gummene med baksiden av en teskje, så hører du om det er tenner på gang. Gummene kan være veldig harde og ømme like før tennene kommer.

Skrevet

nå har jeg prøvd og banke med en teskje på gummene hennes og det er tenner som har kommet igjennom men de er ikke hvite de er gjennomsiktige......?blir de hvite etter hvert ?eller kan det være at de ikke har komt helt igjennom enda?men det er også merkeligt for når jeg kjenner etter så kjenner jeg jo tydeligt at det er tenner jeg kommer borti...de er litt skarpe liksom...

...hovedinnlegger...

Skrevet

De ser litt blanke ut med en gang, men du kan nok bare ta det med ro, de blir hvite etter hvert som de blir større.

Skrevet

åhh takk skal du ha.... :-) gjett om jeg var bekymret nå...det var godt og høre ,jeg var så bekymret for at de var råtne eller noe..

...hovedinnlegger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...