Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 kjæresten min har termin i februar og jeg vil ta henne med på noe gøy eller koselig, men jeg vet liksom ikke hva hun orker. Noen som har gode forslag til hva jeg kan ta henne med på uten at det blir for slitsomt for henne?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 noen spa hoteller har spa for gravide,, behandlig også. men det kan være at hun ikke kan bade nå som det ikke er så lenge til.. men det går ann å sjekke... det hadde vært deilig og avslappende... så snill du er...
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Be henne med ut på middag Gi henne gavekort på en hudpleiesalong, kanskje begge to kan ta en deilig behandling Overask henne med god middag og levende lys hjemme. Tilby hel kroppsmassage som avslutning Overask henne med overnatting på hotell, kanskje du kan inkludere deilig middag og deilig SPA behandling der;) Dette er ting jeg kunne ønske MIN samboer gjorde for meg! men kan vel bare håpe.. jeg hadde blitt glad dersom han bare lagde middag OG tok seg av oppvasken en dag... lykke til;)
BlåklokkaVest Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Tja, jeg kan i grunnen bare snakke for meg selv og min erfaring...... Jeg har ikke vært i så veldig god form siste måneden av mine svangerskap. Sliten og tung. Men hvis jeg skal si noe som jeg virkelig likte at min samboer gjorde for meg en lørdag: Ber meg om å legge meg på sofaen og slappe av etter middagen mens han rydder av bordet og ordner hele kjøkkenet. Når vi har hvilt oss en stund etter middagen, og vi begynner å føle oss litt mer opplagt spør han om vi skal ut og gå oss en liten tur. Deilig! :-) På kvelden inviterer vi venner på besøk, og han disker opp med et herlig måltid (feks biff) og god dessert. Desserten lager ofte jeg. Lager da feks smuldrepai med vaniljeis. Kvelden blir kos med god mat og venner, og jeg får slappe av i stoler som jeg vet jeg kan sitte en stund i uten å plages :-) Likte utrolig godt å være sosial på slutten av graviditetene. En ble gjerne sittende mye alene hjemme på den tiden. Men det var alltid bedre å FÅ besøk enn å være på besøk, synes jeg da.Likte også best å sitte og prate i stedet for å se film. Film ble liksom litt usosialt. Men her er det jo smak og behag. Nå skal det sies at mannen min liker veldig godt å lage god mat, og dette er noe han derfor koser seg med. Hvis du ikke er så veldig på å lage mat går det jo an å gå ut og spise, og så invitere venner hjem etterpå til snacks på kvelden. Utrolig fint av deg å tenke sånn på samboeren din nå på slutten :-) Lykke til :-)
puskiluska Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Så god du er! Hvis hun normalt ikke kan sove lenge på morningen vil hun garantert sette pris på å få sovet ordentlig ut en dag. Hvis du i tillegg ordner "frokost" på senga med massasje som dessert, blir det prikken over ien. Hvis hun pleier å vaske lage mat etc. vil hun nok bli overlykkelig hvis du tar det en dag. Jeg har termin om to uker og har denne uka både vært på fotterapi med massasje, (ikke fotsone for å sette i gang vel og merke), og ansiktspleie med massasje. Det var himmelsk! Spesielt massasjen! Kombinerer du dette med en hotellovernatting blir hun sikkert kjempe glad. Har de oppvarmet basseng så er det veldig godt å bade når en er så tung, fordi en da plutselig føler seg lett og fleksibel igjen. Boblebad bør hun derimot holde seg unna. Nå er vi jo alle forskjellige, men alle disse tingene ville jeg blitt glad for! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå