Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 jeg begynte å blø på mandag, men blødde kun friskt blod en gang, etter på har det bare vært bittelitt brunt utflod. testet i dag bare for å sjekke, og den var kjempepositiv (cb +/- test) tar den ikke så høytidelig, for jeg regner med det er alt for tidlig å få negativ test allerede nå, men når kan jeg regne med den skal være negativ? jeg har tenkt å ringe i morgen for å bestille time til blodprøvetaking for å få det bekreftet en gang for alle, derfor jeg tok en test i dag. hadde jo ikke trengt å ta blodprøve dersom den var negativ allerede.
PMST Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 jg testet etter 11 dager positiv... etter 13 dager negativ ... kjente meg gravid ihvertfall 14 dager etter blødningen....
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Min var negativ etter to uker... Men på gullsmokken og hos legen sa de at en test kunne være positiv i 6 til 9 uker! Lykke til uansett!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 takk for det, regner med den kommer til å være positiv en stund til, så jeg tok blodprøve i dag. skal ta den andre på mandag, så får jeg det bekreftet. slitsomt å gå slik å være i tvil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå