Gå til innhold

Gleder meg til 3 trimester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 25+4 i dag. Snart 3 trimester. Synest andre har gått seint. Har jo vært her en evighet. Men det bli litt skummelt også. Da er det faktisk ikke lenge igjen. Gleder meg, men gruer meg også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er bare 16 uker,men jeg synes derimot tiden går alt for fort....

synes ikke det er lenge siden jeg var 5 uker jeg...

håper det vil ta lengre tid nå,så jeg vinner på alt å får kjøpt inn alt:)

Skrevet

jeg er 20+4 og synes 2.tri går utrooooooooooolig sent.. gleder meg også til 3.tri... gleder oss til å se lille gullet

Skrevet

Synest det var en veldig lang periode fra 18-22, men nå går det fortere. Skal likevel bli godt å komme til 3 tri. Bare for å komme et skritt videre. Men tiden fremover går nok fort. Snart vinterferie, og nesten rett etter vinterferien er det påske, og så er det permisjon. Tror vi trenger disse ukene til å bli lei. Hjelper på motivasjonen liksom.

Skrevet

Jeg og.. Men så er jeg "bare" i uke 20.. Men syns nå at ukene etter uke 12 har gått relativt fort. Verre med de første 8 ukene da man ikke vet annet enn at sannsynligheten for å miste er større enn etter den magiske 12 ukers grensen..

Koser meg med å titte på babyutstyr i denne tiden. Tenker at når magen er stooor blir det tungt. Også er formen ganske så bra, så får bare nyte det kanskje. Og ikke minst den siste turen det bare er "oss" her hjemme.. Blir rart å være en familie til sommeren..

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...