playground princess Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Lå langt nede på meg også. Skal tilbake til ny ul i uke 28 for å sjekke om den har "flyttet seg". Ifølge dama som utførte ultralyden flytter den seg i 99% av tilfellene.
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Min morkake lå også langt nede. Betryggende å lese at det er så stor sannsynlighet for at den krabber oppover. Jordmoren min var også veldig klar på at dette var vanlig, men sa ingen statistikk på det bare: den flytter seg stort sett alltid når livmoren vokser utover... Skal først tilbake uke 32 jeg da..
Ann*fødeklar*22.06.08 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2008 veldig betryggende å høyre at det ordner seg. gyn sa at det er heilt normalt og at den kjem lenger opp seinare. men fikk ny ul time i veke 28. so det var godt:)
lillegutt-kommer3juni:-) Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Tusen takk for oppmuntringen:-) Var nesten sikker på at jeg måtte ta keisersnitt, jeg nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå