Gå til innhold

Idag hørte vi hjertelyden!!:-D


Anbefalte innlegg

Skrevet

På kontrollen idag gikk det så fint, og legen fant hjertelyden etter litt leting:-) Den var på ca 156 i minuttet. Jeg ble så stolt, tenk, jeg og samboeren min har greid å skape ett lite liv som har egen puls. Jeg blir litt banal her, men jeg synes det er så fantastisk!:-D

 

Nå er jeg i ekstase!! Er det noen som vet om man kan "tyde" hva kjønnet blir ut ifra hjertelyden?

 

(jeg er i uke 14)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også!!! Har ikke følt meg gravid i de 13 ukene som har gått, men fikk idag høre hjertelyden - så jeg ER gravid!!!! Skal på ultralyd mandag :D

Skrevet

Jeg skal på ultralyd 8 februar. Jeg gleder meg veldig:-)

 

Hvor mange hjerteslag i minuttet har din lille spire?

Skrevet

var der å fikk høre idag jeg også:D

145 i min her da....

så glad da jeg gikk ut:))

 

er noen som sier at det er mulig og tyde ut fra hvor mange slag hjerte slår ja,men kjnner ingen jeg som det har stemt på...

Skrevet

I uke 13 hadde min lille spire slag på 160. Så utrolig deilig å høre det lille hjertet som slår inni den lille kroppen...Viste seg på UL i uke 19 at det er en liten gutt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...