Gå til innhold

Tidlige symptomer hos ei som er i 7. uke :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er så mange som lurer på tidlige symptomer, både her inne og på 1 trimester....derfor tenkte jeg at jeg kan jo legge ut de symptomene jeg har hatt til nå. Håper det er i orden da :)

Det aller første jeg merket var at jeg fikk så himla vondt i bekkenet, hadde bekkenløsning i forrige svangerskap, men da ikke før i uke 30. Nå kom det rett etter el. Hadde mye menssmerter og stikkinger i magen fra befruktning, og ble etter ganske kort tid sinnsykt oppblåst...hadde så mye luft i magen at det ble ganske så plagsomt. Også ble jeg ganske treg i magen også. Også vokste plutselig puppene og ble veldig ømme. Dette var før ikm, og jeg testet positivt 5 dager før ikm. Nå de siste ukene har jeg merket trøtthet, metallsmak i munn, humørsvigninger og litt små kvalm om morgenen, og jeg er mer sulten enn vanlig.

Håper dette kanskje kan være litt til hjelp for de som lurer på om de er gravide :) Lykke til alle sammen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håpe eg får de sympt og at d sjyldes en spire.men sjekke ik så my sympt lengr eg.har de lel om eg ik e gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...