Gå til innhold

reise i pappa permisjonen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lurer på å reise bort i permisjonen til samboeren min når babyen er ca 9-10 mnd.(6 uker) Er det noen som kan komme med erfaringer fra å reise avgårde til tropiske strøk med en liten baby, det er så mange ulike meninger om dette. Jeg har termin i april og vi tenker på å reise bort da samboeren min har pappapermisjon i januar el februar neste år. Vi tenker primært å reise langt avgårde, da dette passser best med både klima og lommebok på den tiden. Vi har ikke bestemt noe sted, men tankene har vært rundt bali eller et sted i latin eller mellomamerika. Vi har en liten gutt på 18 mnd nå, så han vil da være ca 2,5 år på denne tiden neste år, det vil nok bli en slitsom flytur...hehhe. Vi har reist endel fra før, men aldri med barn. Hadde med den lille pjokken til bosnia og kroatia i sommer, men det er jo anneledes når det er så nært, enn når vi reiser til tropiske strøk...

Noen kommentarer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Vi skal dra til Thailand nå i februar og da er snuppa vår 11 mnd. Vi gleder oss masse....

de jeg har snakket med ahr bare god erfaring...( selvfølgelig kan flyturen bli litt lang.... men satser på at snuppa sover masse)

Skrevet

tror nok det skal gå bra med hun minste, blir verre med den største på flyet. Thailand er jo trygt da de selger mat på glass, nestle, etc der. Har du hørt noen som har vært andre steder? Vi har vært i thailand før, og har lyst til å prøve noe annet denne gangen, er bare ikke sikker på hvor.Det må være et sted der det er billig å leve......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...