Glederseg:) Har født!! Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Vet dere hvor jeg kan få kjøpt dette hen..vet ikke hva det heter engang jeg...noen som vet og ca pris?
muminmamman Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 http://star.itavd.no/Shop Her finns det en det var den jeg fant via finn.no!!! Vet ikke om den er noe bra.. Bestillte den selv i mandags men har ikke fått den ennå....
Glederseg:) Har født!! Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 hmm må man bestille er det ingen steder som selger de i butikken?lyst til å kjøpe meg det i morgen...
Lille Luna Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har også lyst på en sånn. Hva kalles det...er det babydoppler eller noe slikt? Kanskje de selger det der de selger utstyr til sykehus. Vet at det finnes en sånn butikk i Oslo.
Glederseg:) Har født!! Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2008 hmm hvor da??? såå lyst til å kjøpe det i morgen..jeg hørte hjertelyden på mandag hos legen men kjæresten var ikke med..vil han skal høre den også..ja bor i oslo så om det er no butikk der? hmm
Lille Luna Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Det er en som heter Andreas Ruuds i Tullins gata, men jeg så på nettsiden deres nå og fant ingenting.
Glederseg:) Har født!! Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2008 hmm hvor i oslo ligger den? vet du?takk for svar:) vil gjerne kjøpe en sånn imorgen altsåå...hmm..clas olson har vel ikke no sånt?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Bortkasta penger og falsk trygghet!! Hva om du ikke får til å høre en dag så blir du hysterisk...eller om det i værste fall skulle være noe galt så får du ikke gjort en dritt alikevel!! Hjertelyden får du høre hver gang du er hos lege/jordmor!! Utrolig hva folk skal ha bare fordi de har lest om det her inne...JA for kan ikke tenke meg at dere har hørt om det andre steder. Ok..gi meg pepper..men jeg er 2 gangs og skjønner ikke poenget med allt det dere første gangs gidder å bruke penger på.Spark er et sikkert tegn på liv,vær tolmodige!!
Glederseg:) Har født!! Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. januar 2008 selv om ikke du ville hatt en sånn så kan vel andre få lov til det? eller?? og ikke alle blir like hysteriske som deg om de ikke hører den en dag eller to..den lille legger seg i forskjellige stillinger og jeg er klar over det..en grunn til at du velger å være anonym kanskje? ingen er like..men jeg respekterer dine meninger..
jmedkjærlighetsbarnimagen Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 Ja... Å jeg skal ha femtemann, men vil også ha en slik. Ikke bare for min egen del, men for at far og søsken skal få en mulighet til å forstå og glede seg over det lille underet i magen også!!! Men men, ikke alle som tenker likt å det er jo greit det...
Glederseg:) Har født!! Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. januar 2008 hehe nei de må få mene hva de vil..bryr meg ikke..
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #12 Skrevet 10. januar 2008 Vil ikke si det er en falsk trygghet jeg. Har selv babywatcher og har brukt den en del for å sjekke hjertelyden til babyen etter at jeg har vært plaget av blødninger. Og de har det vært en del av. Har enda ikke opplevd å ikke finne hjertelyden. Om så skulle skje en dag, så har jeg vel da også grunn til å være bekymret. Er vel en grunn til at jordmødrene også bruker et sånt apparat. Hvis de ikke finner hjertelyden på kontrollen så er det faktisk en grunn til bekymring. Jeg er 3.gangs, og synes det er herlig å kunne følge den lille og å høre hjertelyden dens. Er også moro for pappa/søsken og få høre. Hysterisk? Det er vel dere som ikke vil ha ett sånt apparat som er hysteriske!!!!
Lille Luna Skrevet 10. januar 2008 #13 Skrevet 10. januar 2008 Det er ikke helt riktig som du sier "anonym" at det er grunn til bekymring hvis man ikke finner hjertelyden på kontroll. Iallefall ikke når man kun er i uke 12, 14 osv. Babyen har jo en tendens til å gjemme seg litt;-)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #14 Skrevet 10. januar 2008 Kanskje ikke så tidlig som i uke 12,14 osv, nei. Men videre ut i svangerskapet vil jeg nå mene det ville være grunn til bekymring.
Glederseg:) Har født!! Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 10. januar 2008 Ja det er jo ikke vanlig å finne hjerterytmen hver eneste dag så tidlig men det er gøy om man finner den så andre i familien kan høre:) jeg selv fikk høre hjertelyden hos legen på mandag og var da i uke 13..så om den lille ligger sånn at man kan høre så er det jo gøy..blir ikke hysterisk om jeg ikke finner den noen ganger..er det noen som vet om butikker man kan kjøpe disse i??
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 10. januar 2008 #16 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har en babydoppler fra ebay. Betalte ca 250,- inkl frakt fra Hongkong, og det tok ikke lange tiden å få den heller. Har ikke noen link desverre, men dere kan lete litt på egenhånd? den heter Angelsound ihvertfall og fungerer kjempebra hos oss. Men kjøp eller bruk andre hodetlf enn de som er med,for lyde er ikke den beste i disse, og husk gel eller olje,uten dette vil dere nok ikke finne hjertelyden uansett hvor langt dere er på vei. Fikk høre hjertelyden hos JM i uke 12, men fant den ikke selv før noen uker seinere....tålmodighet er en dyd osv.....
Glederseg:) Har født!! Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #17 Skrevet 10. januar 2008 ja jeg vet det ang bestille på nettet..men ville kjøpe en i morgen:) derfor jeg møtte høre men ingen vet visst..går vel bare an å bestille da kanskje..hmm...men tuuusen takk for svar:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå