Gå til innhold

Herregud som jeg gruer meg til i morra....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nå får dere alle vite det. JEG SKAL HA OPPKJØRING PÅ BUSS I MORRA KLOKKA 8.00!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og jeg gruer meg noe helt jævlig...men gud så godt det kan bli å ta den midlertidige seddelen(om jeg klarer det) å gå opp på arbeidsplassen til x'en og be om jobb. Hvem blir lang i trynet da tro? Har funnet ut at det er ikke meg som har dritt meg ut, det er han, og ejg vet at jeg har masse støtte der oppe(kjenner mange sjåfører) og det er JEG som kan gå med hevet hode.... han kommer til å få så det holder hos mange av dem.... GUD LA MEG KLARE DETTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Klart du skal klare dette. Sett deg bak rattet i morgen og drit i alt og kjør som bare du kan. Tenk deg så moro og vifte med den busslappen etterpå =)

Og en annen ting klart du skal gå med hevet hode. Ikke du som har driti på draget.

Krysser fingrer, ben og knær for deg i morgen c",)

Skrevet

Tvi tvi i morgen, håper seddern er din:) Gjør du så godt du kan, er det hvertfall ingen som kan forlange/forvente noe mer....

Når kom forresten unga hjem i går? (eller blander jeg deg med en annen?), der exen bare måtte kjøre morra på butikken før han fikk levert de?

Skrevet

Jeg har ikke fulgt med ang. deg og eksen din, men hvorfor skal ha få så det holder? Fordi han har bedratt deg? Gjort en annen gravid?

Håper du klarer sertifikatet for din egen del og at eksen som jeg tenker har behanldet deg urett ikke er verdt oppstyret en gang.

Skrevet

go girl!

Skrevet

Ungene var hjemme klokka 20...

Han forlot meg for ei anna, bare kutta rett over 7 år....

Han jobber der jeg nå kommer til å få jobb om jeg klarer dette her....

Skrevet

Er det så lurt å jobbe på samme sted som han da? Er vel noen andre steder du kan få jobb?

Skrevet

Nå holder jeg jo på med lappen, og det eneste selskapet som har buss her er det som han jobber for. Har ikke planer om å kjøre 100%

Nav betaler lappen, og jeg hadde ikke råd til å si nei, jeg har ikke jobb og ikke utdannelse. Dessuten vil jeg se fint lite til han

Skrevet

Wræl.. Så vil du dele arb.plass med fyren?

Forstår din trang til å få han til og føle seg liten og tråkket på også.

Jeg tror imidlertid at jeg ville ha valgt helt annerledes. Ikke gitt min forhenværede the time of day og skygget banen.

Lykke til med sertifikatet..da.

Skrevet

Leste det andre innelgget nå.. Da setter det saken i et annerledes lys.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...