kinemorB Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Jeg er ei jente på 21 som seriøst trenger litt hjel og noen gode råd. Jeg ventet min mens den 30 desember og den har fremdeles ikke dukket opp.. Jeg har vært veldig slapp og mistet matlysten (Bortsett fra Tomatsuppe) Har humørsvigninger som bare det, er oppe mange ganger i løpet av natten tisser og føler meg oppblåst. Jeg føler meg rar:) Jeg har ingen barn fra før så alt er veldig skummelt for tiden.. Tok en test idag men fikk ett sjokkerende resultat... IKKE GRAVID..((( Har gledtet meg til denne testen for trodde det skulle går riktig vei, men er overhode ikke overbevist om at dette stemmer.. Burde jeg oppsøke lege da jeg er hele 11 dager på overtid???? Hvor lang tid er det vanlig at det tar før det synes på en test? Har gått p.piller siden jeg var 15 til august i fjord... Mensen har kommet helt normalt siden jeg stoppet på pillene.. men ikke denne gangen.. hilsen en som leter febrilsk etter hjelp.... Vil så gjerne ha en liten en snart:)
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Har forstått da kan gå litt tid før ein får positiv test,sjølv etter IKM. For nåken kan da gå litt tid før testen blir positiv. Men sjansen er der jo for deg siden den ikkje er komen,men skulle da gå mykje lenger uten at tanta dukker opp og du ikkje får positiv test oppsøk lege.
kinemorB Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 jepp er det jeg også sitter inne med... urolig uansett om jeg er gravid eller ikke for skal jo ikke være sånn her uansett så burde vel undersøke hos lege med tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå