Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Bt mitt ble målt til 158/105, 158/98. Så lenge urin var fin skulle jeg ta ny kontroll 2 dager etter. Var da 145/95 på det laveste. Ny kontroll mandag. Føler legen tar det helt med ro, jeg er engstelig! Føler selv jeg har fått endel vann generellt i kroppen. Urinen er helt ok, ingenting utslag på noe. ( Bra det da=) Hva er i såfall "behandlingen" deres?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har vært sånn siden romjula, er 35+5 i dag, og går nå til kontroll 2 ganger pr uke.. "Behandlingen" jeg har fått, er å holde meg mest mulig i ro.. Har fått beskjed om å ringe føden med en gang dersom jeg plutselig skulle få mer vann i kroppen eller hodepine.. Har hatt høyt bt hele svangerskapet jeg da, undertrykket har ligget på mellom 95 og 100 hele tia, ble satt på bt-medisiner, men det fikk ikke bt ned.. I romjula fikk jeg plutselig hevelser i beina, samt hodepine, og var hos legen med det.. Hadde spor av proteiner i urinen, men det var nok bare utflod.. Var på sjekk på sykehuset også, og der ble det tatt blodprøver som var helt fine.. Så da fikk jeg bare beskjed om å ta det helt med ro framover, så nå bor jeg for det meste på sofaen, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå