Gjest Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Nå har jeg holdt på med murringer og menssmerter i over 1 uke. I tillegg blør jeg fra tannkjøttet- er kjempe oppblåst (ser ut som om jeg er gravid i 5 mnd)- og kjempe trøtt. Har ikm på tirsdag. Har testet meg med har kun fått negativt- vet det er for tidlig. I tillegg er
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Prøver igjen: Nå har jeg holdt på med murringer og menssmerter i over 1 uke. I tillegg blør jeg fra tannkjøttet- er kjempe oppblåst (ser ut som om jeg er gravid i 5 mnd)- og kjempe trøtt. Har ikm på tirsdag. Har testet meg med har kun fått negativt- vet det er for tidlig. I tillegg er det mye som skal til for at jeg er gravid grunnet utløsning utenfor hver gang- Vi skal egentlig vente et par måneder. Er det noen flere som har opplevd dette? Føler som innbildt svangerskap
bente69;) Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 I løpet av de 2,5 åra vi har prøvd å lage et søsken til snuppa har jeg hatt alt en kan tenke seg av symtoner uten at jeg har vært gravid. Så det meste går ann ja. På en annen måte er det jo typisk gravide tegn:)) Det er håp i hengende snøre, vent å se om tanta eller ta en test et par dager etter ikm:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå