Bebis120408+150511 Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Funnet den på tilbud til 1599kr med base...
Emilie&Markus Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Kjøpte den selv for litt siden.. Samme tilbud med base for 1598 kr.. syns ikke det var noe å lure på da vi har samme merket bare større stol til 2 åringer vår, og har bare vært fornøyd med det. Syns både setet og basen virker super enkle og montere i bilen. Både sammen og hver for seg, greit forklart i bruks anv. osv.. Og syns det virker som et veldig solid og sikkert sete, i tillegg til at jeg mener å ha fått med meg at det har kommet veldig bra ut i forskjellige tester. Har jo ingen erfaring med å bruke akkurat dette setet da, men syns det virker supert hvertfall.
Niem og Patrick Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har den, og er kjempefornøyd! Det er superlett å ta inn og ut av bilen, og jeg kan enkelt bære det rundtom. Eneste minuset er at lillegutt siger litt ned i stolen, men det kommer seg når han blir litt fastere i ryggen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå