Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Har dere kommet noen vei når det gjelder navn?? Vi vet ikke hva det blir, så vi må ha alternativer for begge kjønn. Hittil har jeg og sambo klart og bli enige om at Daniel og Julian er fine navn. På jente ønsker han Mathea eller Isabell. Jeg liker Eline og Sanna. Blir vel da Mathea Eline eller Sanna Isabell. Hva har dere andre kommet frem til??
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Og hvordan gjør dere det med etternavn?? Hans? Ditt?? Begges...??
Gemini7 Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Julian er fint ja, vi tenkte litt på det m første barnet- og det ble en jente så hun heter Julia. Hadde også Daniel på lista sist gang. Nå vet vi at det er ei jente til, så det blir antakelig Sofie/sofia. Ikke sikkert, men finne rliksom ikke noe vi har mer lyst på heller. Og barna får begges etternavn- mitt først, så hans:)
Blå + en i magen Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Hei! Mange fine navn dere har tenkt på Passet jo fint å velge et navn hver slik at det blir dobbeltnavn om dere får jente da, de klinger fint. Vi venter en gutt, og han skal nok hete Mathias:) Men, vet jo ikke... Kanskje vi finner et annet navn vi liker bedre før mai...
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Hei! Jeg har termin 13.mai, men vi har IKKE kommet noen vei med navn-valg ennå... Mannen min og jeg har så ulik smak som det bare går an å ha -når det gjelder navn, så dette her er ikke akkurat enkelt... ;P Sleit som bare det da vi skulle finne navn til tulla som kom for to år siden, men til slutt ble vi faktisk enige -eller...jeg fikk presset mitt ønske igjennom, hehe... Men han innrømmet at han syntes navnet var fint da, vi bare er så sabla sta begge to, og vil helst få viljen vår begge to Så mannen min spøker med at det er hans tur til å få viljen sin når det gjelder navnet på denne babyen. Men....vi får nå se på det... Da ender vi vel opp med et navn som kræsjer heeelt med tulla sitt navn, og det kan jeg jo ikke godta,hehe! Ser i alle fall ut som at vi får ei tulle til, og jeg synes Tea eller Tiril er koselige navn som kan vurderes. Min bedre halvdel er ikke helt enig i det, men jeg tror faktisk jeg begynner å få han på gli nå... Så vi får se hva vi ender opp med! Foreløpig har jeg ikke peiling på hva det blir!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Her kommer det en liten Sander! Hadde det blitt jente hadde det blitt Alma! Fra før har jeg Nancy! :-)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Her kommer kanskje det en liten Sol Angelica...er ikke heeelt sikre enda....bra det er en liten stund til fortsatt...
skatten kom i mai :) Skrevet 11. januar 2008 #8 Skrevet 11. januar 2008 har en gutt i magen så her er det gutte navn som gjelder har en liste klar over mine favoritter.. mannen har ikke avfeid navnene, men vi har ikke bestemt oss.. det vil nok ta en tid før vi har kommet så langt.. mannen vil ha litt mer tid til å komme med sine forslag.. etternavnet blir vårt.. vi har samme etternavnet da jeg skiftet når vi giftet oss..
3-prinser Skrevet 11. januar 2008 #9 Skrevet 11. januar 2008 Hadde VELDIG magefølelse på at vi skal få ei jente, men ultralyd sa noe annet - en liten prins som skal hete William. MEN........ultralyden k a n jo ta feil, og om det blir ei jente så skal hun hete Susanne Karoline.
prins&prinsesse Skrevet 12. januar 2008 #10 Skrevet 12. januar 2008 vi har emil mattias til vår første og venter jente nå og har navnet klart... det blir som broren oppkalling etter tippoldemødrene. ettersom broren fikk oppkalling etter sine tippoldeforeldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå