oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Det trodde jeg ikke.. Jeg og bf ble enig om i nov å øke samværet til annenhver helg, så han sendte inn ny utregning av bidraget. Han skrev også at jeg mottar kontantstøtte.. Står i mine papirer fra Nav dette: Dersom bidragsmottakeren ( som er meg) mottar kontantstøtte for barnet som det skal fstsettes bidrag til , skal kontantstøtten tas med i beregningsgrunnlaget til bidragsmottakeren. Trodde ikke den skulle tas med jeg:( Men det ser sånn ut desverre.. Når vi gikk over til annenhver helg med samvær, så gikk bidraget ned til 1600 kr.. Ikke mye å skryte av da.. Jeg er fulltidsstudent, mottar full os + fra lånekassa..
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Ja det er klart kontantstøtten har innvirkning på bidraget. Dere skal dele på utgiftene ved å ha ett barn og da kommer jo den med i beregningen av det du får til ungen.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 har ikke så mye peiling med dette, men bare lurer på har du lån + stipend fra lånekassen? Hvor mye får du? skal selv begynne å studere så lurer på hvor myue det blir.. blir os redusert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå