Gå til innhold

Når sende papirer til NAV angående permisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når sendet dere inn? Har enda ikke gjort det... Termin 5 mars...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En mnd før perm starter, så da kan du vel bare gjøre det nå...

Skrevet

Leverte det inn 2 uker før jul jeg... fikk hjelp til å fylle ut det jeg var usikker på... så då var det ferdig utfylt, så ikke noe vits i å vente mer... men har ennå ikke hørt nåe fra dem.... men regne med at alt er ok....

Skrevet

Jeg skulle så gjerne hatt med lønningen for januar også.. som jeg får utbetalt i midten av februar. De tar gjennomsnitt på min inntekt 6 beste av de 10 siste månedene.. Jeg har termin 7 april, er det for seint å sende inn til NAV 15 februar når jeg skal ut i permisjon 14 mars??

Skrevet

Det er nok ikke for sent.. Jeg sendte inn i dag og går ut i perm 7. februar..

Skrevet

Sendte inn for 1uke siden, permstart 25/1. Skulle gå fint det.

Skrevet

Det er jo egentlig ikke frist å søke før tre mnd ETTER at du er gått ut i permisjon da. I og med at det står at de ikke etterbetaler mer enn tre mndr. Vet ikke hvor lang behandlingstid det er, men det er jo en fordel å sende inn slik at man er sikker på å få penger uavbrutt. Selv har jeg termin 17.mars. Har ikke sendt inn enda. Man må jo tydligvis ha legeerklæring på termindatoen, og jeg skal ikke til kontroll igjen før neste fredag. Kan ikke huske jeg sendte noe annet enn kopi av helseskjemaet ved forrige svangerskap. Måtte også avklare først på jobben om de kunne utbetale lønna derfra. I og med at jeg får dekket mellomlegget mellom 6 G og lønna mi derfra.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...