kinemorB Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Jeg er ei jente på 21 som seriøst trenger litt hjel og noen gode råd. Jeg ventet min mens den 30 desember og den har fremdeles ikke dukket opp.. Jeg har vært veldig slapp og mistet matlysten (Bortsett fra Tomatsuppe) Har humørsvigninger som bare det, er oppe mange ganger i løpet av natten tisser og føler meg oppblåst. Jeg føler meg rar:) Jeg har ingen barn fra før så alt er veldig skummelt for tiden.. Tok en test idag men fikk ett sjokkerende resultat... IKKE GRAVID..((( Har gledtet meg til denne testen for trodde det skulle går riktig vei, men er overhode ikke overbevist om at dette stemmer.. Burde jeg oppsøke lege da jeg er hele 11 dager på overtid???? hilsen en som leter febrilsk etter hjelp....
Mor til engelen Lucas *4pp* Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Vet du når du har hatt eggløsning? Mensen kommer ca. 14 dager etter. Og hvis det er det som du har gått ut fra, syns jeg du skal ta en tur til legen og få målt hcg i blodet.
kinemorB Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 hcg i blodet? hva vil dette si og hva slags "virkninger" har dette?
SommerBris Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Hei, da er vi i samme båt. Men har bare gått 5 dager over tiden, vært 5 lange dager. Ingen tante på besøk enda, og har heller ikke hatt noe spesielt med symptomer. Men idag har jeg hatt stikkninger i puppene, er utrolig rar følelse. Tatt 2 tester, senest en på ons-men negativ. Tar en ny test imorgen, og får bare håpe at den blir positiv. Har hatt stabile sykluser, så skjønner isåfall ikke hva annet det kan være... Gru/gleder meg til imorgen. Lykke til.
kinemorB Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2008 godt å høre at det ikke bare er meg:) skal ta en imorgen tidlig jeg også.... lykke til:) gi meg tilakemelding da:)
SommerBris Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Ja skal gjøre det:) Lykke til du også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå