Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Jippi!!! Vi venter barn i mai, men skal ikke døpe barnet. Ser for oss en liten familiesammenkomst som en slags fest for barnet, og tenkte kanskje i samme sleng å overraske med at vi har giftet oss. Ingen av oss ønsker noe stort bryllup, men er litt redd for å overraske på den måten. Kanskje noen blir forneærmet?! Alternativ 1) Overraske alle i barnets fest Alternativ 2) Invitere til en aldri så liten bryllupsfeiring samtidig med festen for barnet Alternativ 3) Egen bryllupsfest Et vennepar av oss reiste på ferie sammen med forloverne, og brukte pengene på seg selv. Kanskje en ide?! Det skal sies at vi har familiære forhold som gjør det uaktuellt med stor bryllupsfest med alkohol osv... Noen som har noen innspill, erfaringer eller har vært borti lignende?!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 GRATULERER MED FRIERIET!! Hvordan dere ønsker og velger å feire bryllupet deres er en sak som må bli heeeeeeelt opp til dere to!!! synes det kan være en god ide å reise bort og bruke pengene på dere selv. De som evt kan ta seg nær av at dere "stikker" av er vel foreldrene deres? Kanskje de kan være med dit dere evt drar?!? Ellers så går det an å feire bryllup uten alkoholen involvert da.... Håper dere kommer til en løsning som passer for dere!
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Gratulerer!! Jeg er sååååååååå misunnelig. Helt grønn her jeg sitter:) Hva dere skal gjøre er jo helt opp til hva som føles rett for dere. Det å reise bort er en kjempeide. Dersom det er flere andre dere gjerne vil ha en liten sammenkomst med hadde jeg tatt det i forbindelse med navnefest eller hva dere skal ha;) Da er jo alle samlet likevel. Kjenner flere som har valgt denne løsningen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå