Gå til innhold

Då har eg født:D<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det startet mandag 7. januar då eg sko t jordmor på vanlig kontroll...

Hu sjente og om eg hadde åpning, og der va d jaggu mei 3 cm, så hun tøya meg litt...

En time etter jeg var ferdig hos jordmor satt jeg hjemme med rier. di kom hvert 5 minutt.... når di hadde gjort det i 1 time ca ringte jeg føden, men de sa jeg skulle ta den tiden jeg trengte hjemme og slappe av.... så komme litt senere... men rett etter jeg hadde snakket med dem så stoppet reiene=/

Timene gikk og gikk, til slutt fikk jeg mamma til å kjøre en hompete tur med meg i byen(mange bro steiner)=P Hehe... Og en time etterpå(kl 8) startet riene igjen...=)

Kl 10 klarte eg ikje å holde ut lengre, så då reiste me t sykehuse...;)

Når eg kom hadde eg fortsatt bare 3 cm åpning, så jordmor satte klystèr på meg, og fikk fortgang i ting det...=)

Ble flyttet rett inn på fødeavdelingen, og la meg i badekar med ein gang... KJEMPE DEILIG! Prøvde og lystgassen mens eg lå der, men eg den funka ikje så bra på meg=/

når eg kom opp fra badekaret hadde eg bare 4 cm åpning ca, så eg tenkte at dette her tar tid!!! kl 1 fikk eg epidural! Og det e den beste bedøvelsen eg någen gang har hatt!!! Ikje vondt å ta den og sjente INGEN rier på ett par timer, så eg fikk meg ein del søvn midt oppi dette...

Men så plutselig itte et par timer, kjente eg d pressa skikkelig hardt i rompå under kver rie... og då starta det...=)

Pressa i 40 min, og Constanse Olea va ute 8. januar, kl 05:51.

Hu veide 3204 gram, 36 cm rundt hodet og var 48 cm lang=)

Eg hadde ingen rifter, bare små skrubbsår:)

Nå e me vell hjemme..=) Sitte her å ser på Constanse og pappaen hennes sove sammen<3 og gryntingen hennes...<3<3<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer sååå mye!

Hørtes hærligt ut å ver ferdige!

Kos dåkke MASSE!!!!

Skrevet

gratulerer så masse masse. kos dere!

Skrevet

Gratulere så mye!! Kos dere i babytida...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...