Cat.68 Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Startet den 3 jan og da stod vekta på 77.8. Jeg hadde egentlig veiedag igår, men det ble til at jeg veide meg idag isteden 74,8 Juuhuu 3kilo ned. Målbandet viste inn 4 cm!!!!! Fornøyd ja ;o))
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 å fy!!! jeg går ikke ned et gram jeg=( må hardere innsats til tror jeg!
Cat.68 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 Hmmm så rart. hvordan ser en dags meny ut da ca. Kanskje vi kan finne ut hvorfor?
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 frokost klokken 8 - 2 knekkebrød med litt plantemargarin (sånn supersunn) og mager skinke lunsj klokka 12 - omelett av 2 egg, 1/2 løk. Ingen ost på. En pære eller et eple Middag klokka 15-16 : en av oppskriftene til grete roede, ca 3-400 kalorier. Kvelds klokka 19 - 2 knekkebrød med skinke eller omelett. Spiser frukt innimellom, ca hver 2 time...
Cat.68 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2008 Ok men da følger du ikke ketolyse?? Da kan jeg nok ikke hjelpe deg likevel, siden det bare er denne kuren jeg er kjent med. Har gått ned sammelagt 14 kilo på denne nå, men har hatt en pause en stund og startet opp igjen nå med fokus om å ta de siste 10 kiloene.. Du vil ikke prøve ketolyse da?
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 er litt usikker på det, har bmi på 25.5 så er kanskje litt for lav? og vet ikke hvordan det ville blitt med sambo da, han skal absolutt ikke gå ned et kilo... hehe... så tenker at hvis vi bruker den kuren der (middag og sånn) så går han også ned i vekt...
Cat.68 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2008 Nei jeg er faktisk enig, med den bmi`en er ikke ketolyse det rette for deg. Du får trøste deg med at jo mindre kroppen trenger å gå ned i vekt desto saktere vil det gå. Kanskje du ikke trenger å ned mer?, men at du skulle trene mer for å bli fastere??
Mild, Marcus & Mille Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 hvis du skal ned over 10 kg så er det jo greit med ketolyse da.. har selv gått ned 5 kg og 46 cm rundt omkring på kroppen siden 2. januar.. og for å være ærlig så koser jeg meg masse med denne maten! skal ned 15-20 kg tilsammen..
Cat.68 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. januar 2008 har man en bmi på 25,5 trenger man slettes ikke ned 10 kilo det vil være usundt. Synes det er viktig å påpeke det. Er nok ganske enkelt å pådra seg spiseforstyrelser med denne kuren siden rsultatene er ganske raske. Er man ikke overvektig i starten er ikke ketolyse veien å gå. Ketolyse er for de som har minimum 10/15 kilo og gå ned ,og en bmi over 30.
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 Gratulerer med flotte resultater! Har bestemt meg for å bli mitt gamle slanke jeg igjen .jeg også. Men jeg skal gjøre det uten å slanke meg og uten å begynne å trimme masse.(Ingen operasjoner eller hjelp utenfra på noe vis) Hvis det virker, så skal jeg fortelle hva jeg har gjort. Skal ned 10kg.
Nit@™ Skrevet 10. januar 2008 #11 Skrevet 10. januar 2008 Gratulere med godt resultat. Hvor mye har du gått ned siden bukplastikken? Jeg har gått fra 74 kg da jeg tok bukplastikken, og veier nå 54, og sidene ser ikke så bra ut lenger. Fått litt heng igjen fordi huden ikke henger med på nedgangen. Arret ser rart ut på sidene. Bare derfor jeg undrer, om du har oppdaget det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå