mimmitiltre Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Naar er det vanlig aa bli sendt inn for overtidskontroll paa sykehuset?? noen som vet??
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 jeg var usikker å redd og maste og skrek meg derfor til det den dagen jeg var på overtid, altså 14dager etter termin. Da fikk jeg samtale med jm å ul. Glad er jeg for det, fordi det viste seg at jeg hadde lite fostervann og de fant ut at de skulle sette meg i gang. Så kom da nurket til verden etter hvert Jeg vil ikke skremme deg på noe måte, men jeg synes det er viktig å lytte til kroppen ikke å bare følge jm og legens tidskalender bestandig. Men jeg fikk beskjed at man egentlig ikke fikk overtidskontroll på sykehuset før tre uker etter termin. Unødvendig lenge synes jeg. I mitt tilfelle kunne det gått ille dersom jeg skulle ventet en uke til.
Piken på landet Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Jeg skulle få overtidsvurdering når jeg var 8 dager på overtid pga stigende blodtrykket, og at jeg var livredd for å få en svær unge. Jeg er liten, og barnefar stor, og han var et dråg av en unge når han ble født. Men jeg kom meg aldri til den overtidskontrollen, fødselen begynnte av seg selv natta før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå