Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Han skifter bleie og mater lillemann av og til. Men å leke med han, aktivisere han er det dårlig med. Han ligger på sofaen med gutten på magen hvis han skal bidra med noe. Er drittlei!!! Noen tips til å få gubben ut av sofaen?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Har vi samme mann eller? Trenger tips selv. Prøver å lage arbeidslister til han, men det sklir fort ut. Han er heldigvis veldig flink med tulla vår. Jeg er møkklei tven. Har ikke tv på en gang på dagtid, så fort han kommer hjem fra jobb så er det på med tven.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 hva er det med menn og tv??! har det akkurat likt, men stiller strenge krav om at tv'en ikke skal på før snuppa har lagt seg kl.19. Og han respekterer det altså. merker at jeg lett blir sittende der jeg også, og glor på den dumme boksen i stedet for å lese ei god bok eller gjøre noe annet fornuftig. som¨å ha sex.... ingenting er jo mer drepings for sexlivetr enn tv-titting hver kveld!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Et godt råd (jeg hadde nemlig samme problem....) Jeg sa rett ut til samboeren min: Hvis du fortsetter å se på TV og jeg tar kveldsstell, morgenstell, mating, lek og aktivisering etc....så vil lillegutt til slutt ikke "kjenne" deg og nekte at du er alene med han etc...Han blir garantert mammadalt ved at DU ikke deltar.. - det virket....den "trusselen" satte farinnstinktet på plass....
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Hiv ut tv-en. (dvs du sier du har kastet den, og så kan du jo godt "gjemme" den hos en venninne for en periode, f eks) Putt så ungen i vogna og tving gubben til å gå tur med gutten deres. Tror mange menn ikke vet hva de skal gjøre for å aktivisere barna når de er små. Kanskje du bør kjøpe boka "Lek med barn" (masse gode tips til hva man kan si/synge/gjøre/leke) til han samtidig. Litt tvang med en gave på kjøpet. Ev. send gubben og gutten til åpen barnehage en dag hvis det er noe sånt i nærheten av dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå