LINDA*** Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Det tror jeg nemlig jeg har. For det første er det 1 uke for lenge syns jeg... For det andre, jeg som var spesialist!!! på å merke el før (har en gutt på snart 8 mnd...), merker ikke noe til verken slim eller "el-smerter" nå lenger. *hmfp*
vimsesvimsen Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har det. Dvs etter at jeg sluttet på pillen har jeg hatt en syklus på 29 dager og en på 32 dager. Skulle ønske den var litt kortere, men men...
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 ja da, du er ikke den eneste som har det skjønner du
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Slenger meg på denne jeg! Siste syklus var i alle fall på 32 dager, og syns det var ulidelig lenge!! Men nå kan det være den ikke er helt "i synk" siden det bare var 2 syklus etter at jeg fikk igjen TR etter fødsel. Håååper det stabiliserer seg på litt kortere i alle fall...
Julie73 Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 32 dager ja, det hørtes deilig ut - jeg har sykluser fra 28-48 dager.
Mor til engelen Lucas *4pp* Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 1pp var på 34 dager, håper den er kortere denne pp.
Venter på 3_de spire Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Her har syklusen vært stabil på 32dager siden jeg tok ut spiralen i september. Syns det er helt greit jeg.
en hemmelighet i magen! Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Lurer på hvilken dag dere ha el da? HAr også 32, men blir aldri helt klok på el...!
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 jeg har syklus på 32 dager.. og tror jeg har el på dag 22... altså 10 dager mellom EL og IKM.. Men er gravid nå og føler meg litt sikker på at jeg ble befrukta 22 desember
TusseMor07&09&14 Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 Har også en på snart 8 mnd, og har en merkelig syklus. Tar vel kanskje litt tid før det er i gjenge igjen...? ikke at den noen ganger har vært regelmessig da. Men 1pp var på 48 dager for meg, så får da inderlig håpe at det ikke er sånn det fortsetter!
AO3 Skrevet 11. januar 2008 #11 Skrevet 11. januar 2008 Før jeg begynte på p-piller var syklusene mine på 43-45 dager - MINST. Så jeg skulle gitt ganske mye for en syklus på bare 32 dager. Nå har jeg akkurat sluttet på p-piller, så jeg vet ikke hvordan det blir nå. Men jeg forsøker å tenke slik at så lenge jeg faktisk *har* eggløsning (noe jeg heller ikke vet sikkert, kjenner den aldri), skal jeg være fornøyd! Klart det er lettere hvis man har kortere sykluser, da får man flere sjanser... Men ett egg kan være alt man trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå