Gå til innhold

Noen som har 32 dagers syklus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tror jeg nemlig jeg har. For det første er det 1 uke for lenge syns jeg... For det andre, jeg som var spesialist!!! på å merke el før (har en gutt på snart 8 mnd...), merker ikke noe til verken slim eller "el-smerter" nå lenger.

*hmfp*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det. Dvs etter at jeg sluttet på pillen har jeg hatt en syklus på 29 dager og en på 32 dager. Skulle ønske den var litt kortere, men men...

Skrevet

Slenger meg på denne jeg! Siste syklus var i alle fall på 32 dager, og syns det var ulidelig lenge!! Men nå kan det være den ikke er helt "i synk" siden det bare var 2 syklus etter at jeg fikk igjen TR etter fødsel. Håååper det stabiliserer seg på litt kortere i alle fall...

Skrevet

32 dager ja, det hørtes deilig ut - jeg har sykluser fra 28-48 dager.

Skrevet

1pp var på 34 dager, håper den er kortere denne pp.

Skrevet

Her har syklusen vært stabil på 32dager siden jeg tok ut spiralen i september.

Syns det er helt greit jeg. :)

Skrevet

Lurer på hvilken dag dere ha el da? HAr også 32, men blir aldri helt klok på el...!

Skrevet

jeg har syklus på 32 dager.. og tror jeg har el på dag 22... altså 10 dager mellom EL og IKM..

Men er gravid nå og føler meg litt sikker på at jeg ble befrukta 22 desember

Skrevet

Har også en på snart 8 mnd, og har en merkelig syklus. Tar vel kanskje litt tid før det er i gjenge igjen...? ikke at den noen ganger har vært regelmessig da. Men 1pp var på 48 dager for meg, så får da inderlig håpe at det ikke er sånn det fortsetter!

Skrevet

Før jeg begynte på p-piller var syklusene mine på 43-45 dager - MINST. Så jeg skulle gitt ganske mye for en syklus på bare 32 dager. ;) Nå har jeg akkurat sluttet på p-piller, så jeg vet ikke hvordan det blir nå. Men jeg forsøker å tenke slik at så lenge jeg faktisk *har* eggløsning (noe jeg heller ikke vet sikkert, kjenner den aldri), skal jeg være fornøyd! Klart det er lettere hvis man har kortere sykluser, da får man flere sjanser... Men ett egg kan være alt man trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...