Gå til innhold

Inspirert; Spiser dere frokost sammen med mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i den andre tråden og de fleste ligger fortsatt og sover når mannen drar på jobb..

Marcus våkner ikke før mellom halv ni - ti. Men jeg står opp samtidig som sambo, kvart på seks, og ordner i stand frokost (egg, bacon, rista brød, te, setter frem pålegg, juice, yoghurt osv.). Så slapper vi av sammen og nyter frokosten i 20-40 minutter før han må haste av gårde klokka sju.

Synes det er deilig å stå opp tidlig jeg, så får jeg tatt den daglige ryddinga før mini våkner.

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Så ofte vi har mulighet. I helgene så er det en selvfølge.

Skrevet

Om han har senvakt, så gjør vi det. Om han har tidligvakt (kjører hjemmefra rundt 7) gjør vi ikke det, men det er kun pga jeg er altfor trett til å stå opp da, har ei som har snudd døgnet en smule, tar ikke kveld før midt på natta. Men vi jobber med å snu det, så om en ukes tid så kan jeg kanskje svare helt ja på det =)

Skrevet

Nei, for det første så spiser mannen min frokost bare på helgene. Og for det andre så trenger jeg å sove noen timer til. Da fra han står opp til barna våkner, mellom 9-10.30 er vel vanlig. Er hjemme med begge barna og i tillegg gravid, så trenger masse søvn akkurat nå

Skrevet

jeg står absolutt ikke opp før jeg må..

og det er når marcus våkner..

så frokosten spiser vi sammen i helgene..=)

Skrevet

Nei, det orker jeg faktisk ikke :P

Mannen står opp kvart på 6, spiser frokost alene, og drar på jobb. Jeg sover til jeg blir vekket av ungene, alt fra 7 til 10. Har absolutt behov for all den søvn jeg kan få! :)

Men i helgene spiser vi selvsagt frokost sammen :)

Skrevet

Hehehe....nei! Ingen av oss som spiser frokost hjemme før jobb, så her er det kun i helgene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...