Gå til innhold

Sliten, lei og uopplagt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som føler seg sånn? Jeg har 1 mnd igjen til termin, og føler meg elendig. Spørs om det er hormonene som er på utur el noe...? Er sykmld fra jobb pga kynnere, kjenner ingen ting nå som jeg er hjemme og tar det med ro. Sover dårlig om natta pga at jeg får vondt i den hofta jeg ligger på, klarer kke å ligge på ryggen heller. Så det sier seg sev at det blir en urolig natt, med mye smerter. Har det greit når jeg er oppe..

Føler at tida går seint, savner jobb og hobby... Har ordnet det meste ti babyen kommer, men føler akkurat nå ingen glede t det heller. -jo jeg gjør vel det, men det at jeg føler meg så ei og sliten, overskygger gleden akkurat nå.

Ble et lite syte-innlegg dette...:-) Noen som vi dele noen tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. ser ut som vi har det ganske likt. Har vært sykmeldt siden uke 25 pga bekkenløsning. Etter at julen var over har det gått skikkelig trått. Ikke noe å finne på og begynner å bli deprimert. Må nok finne på noe snart, men har fått influensa nå også så ligger rett ut. Har over 2 mnd igjen.

Hva slags hobby har du? siden du sa du savnet den går jeg ut i fra det er noe du ikke kan gjøre nå?

Skrevet

Hei du! Så typsk å få influensa i tillegg... Men bedre å få det nå, å bli ferdig med det, enn å få det etter at babyen har kommet...

Det er kjedelig å gå hjemme når man er vant til å gå på jobb hver dag. Dagene blir lange, spesielt på de dagene man ikke har noe overskudd til å være sosial heller...

Jeg drev med sprangridning, og hadde egen hest som jeg måtte selge. Håper og tror at jeg jan ta opp igjen denne hobbyen etter hvert...

Skrevet

Kjenner meg VELDIG igjen. Har vært så uopplagt lenge nå, men nå føler jeg det kommer et lite drag over meg. Har innsett det ikke er så lenge igjen, og begynner å se for meg et liv etter graviditeten:) Føler jeg har gått rundt i en slags boble, og vil helst bare ligge på sofaen og sture. I dag har jeg fått kjørt vekk en del søppel (vi har akkurat flyttet, og har egentlig veldig nok å gjøre...) Føler at nå MÅ jeg ha ting i orden, og tror at i løpet av helgen så er det meste som jeg har utsatt i dagevis gjort. Men jeg tror at man trenger å ta det med ro om kroppen sier ifra. Bare se dagtv og gi seg selv lov til å være lat. Når babyen kommer er kan det godt hende at søvn blir luksus...

Kanskje det er en ide å ikke bare tenke på at du MÅ glede deg til babyen, men andre ting som du kan gjøre etter fødsel og.

Skrevet

Jeg føler meg også elendig. Har vært sykemeldt fra dag 1 ;) Men, nå er det bare 2,5 mndr igjen til termin for min del. Vi kan ikke gjøre annet enn å holde ut. Stå på :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...