Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Sikkert et rart spm...men i og med at jeg er førstegangs lurer jeg veldig på åssen en ri kan kjennes ut. Har ikke hatt kynnere, og har derfor ikke noe å sammenligne med. Men kan det kjennes ut som sammentrekningene man får under en orgasme? Bortsett fra at det ikke er godt? hehe...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 He he, nei jeg vil IKKE sammenligne det. Men det er jo bare meg. Riene er jo på magen på en måte, lenger opp, og for mange er de vel mer i ryggen også... Men sikkert andre opplevelser av dette. Mer som kraftige mens-smerter synes jeg, men vanskelig å forklare helt før du har kjent det....
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Sammentrekkningene du får etter orgasme kan lingne litt på kynnere.. Riene er nok noe helt annet. På meg sist begynnte de som mageknip, trodde jeg måtte på do, og så gikk de vel over til kraftige menssmerter etterhvert. Mine rier satt mest i magen, men noen får de i ryggen også. Litt som mens vondt det også tror jeg, bare at det gjør endel vondere....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå