Gå til innhold

November: når planlegges neste barn?


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

litt usikre her selv.. i utgangspunktet tenker vi at 3 år i mellom dem hadde vært fint, men kan være at vi venter et år til så det blir 4 år imellom..

 

Hva med dere? Eller kanskje dere allerede har en liten spire i magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal selv ikke ha flere, men en venninne av meg fikk to barn på under ett år. Hun syntes det var veldig praktisk for hennes del, men noen hadde kanskje synest at det hadde vært litt for travelt.. Deriblandt meg..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI har tenkt at OM vi skal ha en til, kan vi starte om et års tid eller litt før, det klaffer jo ikke nødvendigvis med en gang.

 

Jeg vil ikke ha barn etter ca 35 år, og jeg blir 33 i disse dager. Jeg merker på kroppen min at den begynner å bli gammel :) Første svangerskap var tungt og jeg ser ikke frem til å være gravid en gang til.

 

I tillegg har småen begynt å trasse og gjøre alt han ikke får lov til, så det setter oss ikke i den rette stemningen heller, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to gutter, 2år og 2 måneders aldersforskjell mellom dem. Synes det er helt supert. De leker veldig fint sammen allerede! kan absolutt anbefales!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Planene foreløbig er at nestemann kommer når lillegutt er 5-6 år. Vil ikke avbryte studiene med fødselspermisjon flere ganger......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber med saken nå. Vi driver med prøverør, så håper vi kan klare å lage en liten søster eller bror til lilleutt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig usikker.. Er egentlig ikke klar for ny baby enda, men vil ikke at det skal bli for stor aldersforskjell mellom dem. Vi får se til høsten, kanskje vi begynner å prøve da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Har i utgangspunktet planlagt å begynne prøvingen i april, men lysten har ikke helt dukket opp ennå. Får se når vi begynner å nærme oss.

Er 2,5 år mellom meg og søsteren min og vi har alltid trivdes veldig godt i hverandres selskap. Håper at go'gutten kan få samme gode forholdet til sin bror/søster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 2 gutter med 15 mnd mellom og synes det har vært supert helt fra dag 1. Nå har de bare mer og mer glede av hverandre og leker stadig mer sammen. Så kjekt å se!

 

Tror ikke vi skal ha flere. Jeg er litt sånn av og på i forhold til om jeg ønsker flere, men mannen er bestemt på at han er fornøyd med de to vi har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to og er veldig fornøyd med det. Her blir det ikke flere barn.

Vi har 1 1/2 år mellom våre, det er slitsomt, men vi ser at de har utrolig mye glede av hverandre og de leker veldig godt sammen.

 

Lykke til alle som skal ha flere, veldig koselig med søsken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg er gravid igjen og har termin 08.08.08 så det blir en 20 mnd mellom dem.litt lengre enn vi ønsket,ønsket at det skulle være 16-18 mnd mellom,men så fikk vi ikke startet når vi ønsket pga blodprosent og jernlager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har snakket om å begynne å prøve igjen i august.

hvis spiren sitter med en gang blir det 2 1/5 år i mellom, og kanskje sambo blir pappa i bursdagsgave.

har bursdag i mai.

Satser på 2 1/2-3 år i mellom i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...