Gå til innhold

Hvilke bleier bruker dere? (3 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har godt fra pampers 2 til Libero 3 fordi libero 2 var mye mindre enn pampers 2 (rotete skrevet??)

Altså, gutten min er 3 mnd...vi bruker Libero 3. Veldig fornøyd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker libero 2, men gutten min er bare 2 1/2 mnd. Synes de er bra. Handlet på lidl i dag så da ble det en type derfra. Får håpe den duger også.

Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med coop-bleiene, halve prisen av libero og pampers..! Lillegutt er halvt år nå, og vi bruker dem fortsatt;)

De er litt "romsligere" enn libero, men like gode!

Skrevet

Bruker Pampers 3 nå. Har forsøkt meg på noen libero-pakker også men har måttet innse at pampers er best. Har bare brukt libero til de to eldste. Men så kjøpte jeg pampers på rema - enklere siden vi handler der vanligvis - og oppdaget at disse var både tynnere, mykere og mer elastiske enn libero sine.

Skrevet

Vi bruker Pampers Active Fit 4. Jøss bruker store bleier vi da :)

Skrevet

Har bare brukt Libero og er kjempefornøyd. Bruker str 4 nå, og den har vi brukt en stund, og ser ut som vi kommer til å bruke den en stund til.

Dvs, prøvde en pampers-bleie for 4 måneder siden, men han fikk utslett av den.

Skrevet

Vi bruker Pampers Active Fit nr 3. Har prøvd Libero i alle størrelser, men har aldri blitt fornøyd. De minste bleiene var så tykke i kanten, nr 2 hadde så dårlig oppsugingsevne og nr 3 fikk hun rød hud på magen av. Er veldig fornøyd med pampers, men nr 3, de hun bruker nå, lukter det litt urin av på morgenen. Har aldri prøvd coop sine, men har lyst å prøve :-)

Skrevet

Vi brukte også Coop-bleiene både ved 3 mnd og nå (5 mnd). I tillegg til å være rimelige, så er de dessuten svanemerket - og det er godt å tenke på når man ikke har ork til å bruke tøybleier og vet at i løpet av 3 år vil babyen bruke ca 3000 bleier...

Skrevet

Ja, det er sant - det glemte jeg å nevne!

Skrevet

Vi bruker tøybleier og coop bleier :)

Skrevet

min er 4mnd nå da men vi har brukt pampers newbaby nr.2 siden har var 3mnd. den fra 3-6kilo. fra 0-3mnd brukte vi nr1. 2-5kilo.

han er jo over kiloanvisningene men den sitter bra enda. den lekker ikke og han mistrives ikke. han får leet seg fint i den og den er ikke for trang.

kjempefornøyd med pampers!

Skrevet

vi bruker pampers active fit 7-14 kg... (tror d er til 14) ... han er 7,7 kg så disse holder stort sett tett .. minus når han får en "bajse-eksplosjon" .. da er d ingenting som holder tett *knis*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...