Slalotte Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 men er det bare herming? Spurte venninnen min om det og hun mente det bare var herming.. Men han smiler også når vi ikke smiler og bare prater til han.. Han er 3 uker gammel så er vel litt tidlig at han smiler eller? Han smiler skikkelig med munnen åpen også, ser ut til at han nesten skal prate.. hehe..
Hanne31 Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Det kan godt være et smil. Min begynte å smile da han var rundt 1 mnd og nå smiler han masse (2 1/2 mnd). Morsomt når man begynner å få respons fra babyen sin.
Ooni Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Jenta vår smilte da hun var 4 uker så jeg tror at det er et stort smil til mammaen sin :-=
--{--{-@solstråle Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 jenta vår smilte da hun var 3,5 uker gammel:) kjempekoslig:)
Slalotte Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2008 Ja er kjempe nydelig når han smiler Tusen takk for svar..
Krokka og prinsessa Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Jenta vår smilte tydelig bevisst som respons på det vi sa og gjorde med henne allerede da hun var 1 og en halv uke! *stolt* Men så skal det sies at hun er født godt over tiden da.... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå