Gjest Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 når tar man tiden fra??? Fra den ene rien slutter til den neste begynner. Varierer fra fem til åtte min mellom. Når jeg tar tiden fra den slutter til neste begynner. Varer i ca et min... Å ja- det er vondt
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Ta tiden fra slutten av en rie til neste begynner, da får du tiden mellom riene. og det er det du skal gå utfra når du ringer føden, og avtaler hvor tette rien skal være før du drar dit. Masse lykke til videre med fødselen:)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Så spennende!! Jordmor forklarte at du skal ta tid på selv rien (ikke bare når den er på det vondeste, men fra "knipet" starter til det slipper), og så ta tiden mellom hver ri. Så f. eks rie i 60 sekunder, mellomrom på 3 minutter, rie på 55 sekunder, mellorom på 3 minutter osv. Lykke til!! =)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Dette lurte jeg og på når jeg gikk med rier! Jeg tok tiden fra en rie sluttet til neste begynte i maaaange timer, men det var visst feil! Så når gubben måtte ringe sykehuset fordi jeg ikke klarte, så sa de at vi måtte telle fra en rie begynte, til neste begynte! Da gikk det plutselig mye fortere, og vi måtte dra til sykehuset faktisk! Masse lykke til, du har en spennende tid i møte=)
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Ingen som vet? Fikk beskjed om at jeg skulle komme på sykehuset når riene varte i ca et min, med 5 min mellomrom....
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Ok. Tusen takk Fikk ei ri så jeg så ikke at jeg hadde fått svar da jeg skrev det forrige innlegget Førstegangs fødende, litt spent kan du si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå