mamman til 2 godjenter:) Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 i dag når jeg våkna så blei jeg kjempe svimmel, aldri vært det før, måtte sette meg ned, men selv da så gikk det rundt for meg...er sånn fortsatt når jeg går og sitter, noen som veit hva det kan være? veit dere ikke er leger altså, men om det er noe flere som har opplevd det sånn putselig. er forresten 19+6 i dag...merkelig, er litt ubehagelig kan man si...jaja..
frupingu Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Blodtrykket kan gå litt opp å ned, å da blir man svimmel. Kan også skje hvis du reiser deg for fort eller noe slikt.
jmedkjærlighetsbarnimagen Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Har det sånn selv også. Kan være for lavt blodtrykk. Har hatt det slik hver gang jeg har vært gravid å fått svangerskapspermisjon pga det. (ble så ille at jeg måtte slutte å kjøre bil)
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2008 det var detjeg tenkte og, mdn nå har jeg sitti svimmel i lang tid, alt går bare rundt..jaja..det går vel over..hehetakk for svar:)
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2008 har hatt veldig fint blodtrykk hittil i svanger skapet, men det kan jo helt sikkert endre seg fort virker det som...off, det hørtes ikke godt ut, håper jeg slipper unna så ille svimmelhet..er heldigvis sykmeld nå pga bekkenløsning, så da får jeg bare håpe det går over i løpet av dagen, for dette var veldig ubehagelig..
Idun<3tosmå<3 Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Prøv å drikk masse vann og se om du blir bedre av det! Bruker å hjelpe meg når blodtrykket kødder med balansen:)
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2008 har gjort det, gar vel drukket 2 flasker med vann nå, men fortsatt like ille...men takk for råd:)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 og så kan du prøve med noe lakris og kaffe med måte - sånt som de med høyt blodtrykk ikke skal spise
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. januar 2008 da skal jeg prøve med lakris, kaffe kan jeg ikke fordra..hehe..takk for tips:)
Schuppa og Linemor+junibaby Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 Hei Sånn har jeg det en gang i mellom. Har hatt det når jeg ikke var gravid også, ca 1 gang i året. Det pleier å gå over etter en dag. Det kan komme av at du ikke har drukket nok vann. Jeg fikk beskjed om å drikke 2 liter vann sist det skjedde, så det må en god del drikking til for å føle seg bedre. Ikke bekymre deg. Det er antagelig ikke farlig, men ring legen din hvis du ikke er bedre i morgen. Lykke til
Tante Bassa Skrevet 10. januar 2008 #11 Skrevet 10. januar 2008 Det er helt normalt å være svimmel når man er gravid. Viktig å sette seg ned med hodet mellom bena/knærne til det går over. Men hvis du er konstant svimmel, ville jeg kontaktet lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå