Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Noen som har noen gode tips om teater eller musikk stykker som egner seg til små barn? datteren min er 18 mnd og jeg tror hun kunne sette pris på å gå på et stykke med litt musikk og aktivitet i Er jo ikke for tidlig å få inn litt kultur!
Sivalur Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Min er også 18 mnd og tror ikke det hadde nyttet med noe teater el.l. for han. Vet ikke om noe som egner seg for fullt så små egentlig...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Sønnen min på 13 mnd ble helt fasinert av en tryllekunstner nylig. Showet var jo rettet mot barn så klart. Han satt stille på fanget mitt med store øyne i 20 min, hele showet! (Og det har aldri skjedd før!) Kanskje noe i den duren hadde vært noe? At din datter på 18 mnd ikke skulle ha glede av musikk og barneshow er bare tull! Når sønnen min som er 5 mnd yngre har det så vil i såfall din datter på 18 mnd ha glede av det. Det fins jo tilbud med barnesang (mest i menigheter tror jeg). Sønnen min synes også korpsmusikk er gøy. Lykke til, du finner nok noe!
Sivalur Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Jeg mente jo ikke at barn på den alderen ikke har glede av musikk og barnsehow, jeg mente bare at min unge på 18 mnd neppe hadde klart å sitte stille i en time.. men alle unger er jo forskjellige, det er sikkert mange i den alderen som sitter stille like lenge og lenger også. Et show på 20 minutter hadde kanskje gått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå