To tette og ei badehette ;) Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Hei og hopp!! Vogn og seng har vi. er 27 uker på vei og føler at jeg vil kjøpe inn noe mer. Vet jo aldri om ungen kommer for tidlig heller. Idag skal vi til byen og kjøpe litt... men hva da? Vet en ting ihvertfall, og det er stellebord som vi skal ha på badet. Kanskje litt mer babytøy... Men hva mer? Skal jeg kjøpe inn smokk, tåteflasker o.l allerede også? Jeg må vel kanskje kjøpe dyne og sengetøy og sånn også ja.. Det var lurt.. Kan noen tipse meg litt. Dette er baby nummer 1 vettu, og jeg er helt grønn på området.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Er like grønn selv, men kluter må du vel ha? Har hørt at man trenger mange typer av dem:) Kos deg med shoppinga da!!
jmedkjærlighetsbarnimagen Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Bilstol eller sikkerhetsnett er jo lurt å ha selv om du ikke kjøper det i dag
Thea-81 Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Hva med bilstol, hettehåndklær, kremer og oljer, uro til sengen, sprinkelsengbeskytter, evnt vippestol, badebalje og baby call
To tette og ei badehette ;) Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2008 Oh my gosh! Her er det mye jeg ikke har tenkt på! Tusen hjertelig takk. Skal skrive det ned på en lapp med en gang!
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Morsom tråd;) Ligger lister ute på babyshop.no og rudo.no (dersom du går på katalog, del 2 siste side). Der står alt man trenger. Er jo kjempegøy å handle inn i forkant. Jeg ville kjøpt/sett på: Bilstol Sengetøy, dyne (både 65x80 og 80x100 kjøper jeg med en gang, brukes mest den lille i starten så babyen ikke drukner i dyne..), pute anbefales visst for tiden også til nyfødte.. Helsetepper/tepper Sengekant Evnt Lekegrind Vippestol Tåteflasker, div forskjellige smokker, babycall og brystpumpe er kjekt å ha klart. Tenkte jeg skulle kjøpe det innen uke 30 selv egentlig.. ANtar jeg er i best form da;) Uro til å ha over seng Evnt badetermometer Hettehåndkler Basic klær, mest i str 56, men noe i str 50 feks? Kommer jo ann på babyen størrelse (men kjedelig å bare ha store klær om den er liten;) Som oftest får man str 62+68 i gaver og har jo mer tid til å kjøpe inn det siden.. Syns det er sååå morro med babyutstyr. men kommer vel kanskje av at jeg har jobbet med babyer en gang i tiden.. hehe.. god shopping;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå