Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Hei jenter! Jeg måtte inn og titte litt her jeg nå, det er jo så lenge siden jeg var inne på 3 trimester siden jeg nå er inne på dinbaby.no. Fikk prinsessa mi i juli. Jeg har bare lyst til å si at dere må glede dere sååå til fødselen, det er en helt sykt fin opplevelse! Herregud, tenke at du skal presse ut et bitte lite menneske med din egen kropp - ja det er helt vanvittig, selv om det er den mest naturlige ting som skjer i verden.. Gled dere til tiden etterpå, det er ingenting som slår den utstrålingen og gleden - det store GLISET babyen viser deg når du kommer for å hente h*n i sengen, de er sååååå glad for å se deg, og de mener det! Dere har så vanvittig mye og se frem til, skulle såå ønske dagene ikke gikk så fort... Nå har jeg nettopp lagt tulla mi, og jeg har jo så lyst til å gå og hente henne igjen, men, hun får få sove nå. Hehe.. NYT ALT, så ønsker jeg dere velkommen inn på småtroll etterpå
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Skrivefeil i overskriften ser jeg, mense så klart: må jeg SI. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå