lille stjerne Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Hadde termin i går og venter fortsatt på tegn på fødsel- men nei, ingen ting. Ikke antydning til rier, slimpropp eller noe som helst. Vært på UL for to dager siden, baby har det fint, alt er normalt- hadde t.o.m. begynt å bli moden (legen kunne ta på hodet med en finger, men ville ikke kalle det åpning enda) men jeg merker INGENTING! Bare litt kraftige kynnere som kiler i magen (!!!) og litt nedpress når jeg har gått en times tur i skogen. Kan babyen komme helt plutselig allikevel? Bare gå rett i fødsel liksom? Jeg ble selv født til termin og min mor hadde en svært rask fødsel (hele greia gikk på 6 timer), men jeg var også en bitteliten baby, 2,5 kg og 44 cm. Han jeg har i magen er nok adskillig mer "normal", de trodde 3-3,5 kg Og så så kjedelig det er å vente, da!! Flere som har opplevd noe sånt, eller har alle rier og vondter i uke 40?
mimmitiltre Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 heisann, jeg har termin idag (samme foelelse som om det er min bursdag egentlig- bortsett fra det ikke er noe flagg som flaggerer eller pakker som skal aapnes:) men jeg vil bare si at jeg har null tegn paa at foedselen er rett rundt hjoernet..slimproppen gikk for 2 uker siden (idag faktisk) men har ikke hatt noen kynnere eller rier..hodet hans har ikke festet seg heller, og han ligger paa 3.5 ca.. skikkelig utolmodig, men har proevd det meste av triks og ingenting hjelper saa naa sitter jeg bare og tenker han kanskje ikke vil ut i det hele tatt og at det ihvertfall kommert til aa ta uker, men vet jo aldri..de sier foedselen kan starte sann plutselig..selv er dette foerstemann saa det er helt nytt for meg:)) men jaa, der er utrolig kjedelig aa vente:) haaper det skjer noe for oss begge snart:)
lille stjerne Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 Snodig. Jaja, innen to uker er han vel ute uansett, men fryktelig kjedelig å gå sånn og vente og ikke vite! Trodde jo kroppen min skulle sende meg noen signaler om at ting var på gang... Håper det skjer noe snart for deg også da!
mizz25 Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Æ fødte for 16 mnd sia,å æ hadde ingen tegn på nær fødsel på mandagskvelden,men natt til tirsdag kom takene i ryggen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå