Gå til innhold

Hvordan er det mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vaskemaskinen fikk ett par dagers pause og nå har jeg vasket minst 5 maskiner siste døgnet.

Det jeg egentlig lurer på er hvordan det kan bli så vanvittig mye tøy?

Minst 25 kluter, like mange underbukser på 3 personer, en trillion sokker som må parres, håndklær, bukser, gensre og annet. En full vask med ullundertøy og et par diverse vask med juleduker og annet småtteri.

Heldigvis har jeg sluttet å stryke alt annet enn skjorter, men det skal henges opp, tas ned, brettes og finne veien til skapet.

Har problemer med å forstå hvordan min mor klarte å finne tid til vasking av tøy til 4-5 barn (sistemann kom i -74 like etter at T-bleien kom i salg!).

Vi hadde en vaskemaskin med en stor trommel som sto og gikk nede i vaskekjelleren, men vann inn og ut måtte ordnes manuelt.

Så: hvis det er mulig å finne en eller annen som kunne tenke seg en deltidsjobb på vaskerommet mitt så er det bare å ta kontakt :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bare ler; jeg har lurt på det samme!

Aller størst her er dunken med skitne hånklær...skulle tro alle dusjet 3-4 ganger om dagen...

Sukk.......

Skrevet

Det blir vanvittig mye klesvask her også etter høytider, fest, besøk ++- Det er vel mer spesialtøy, som skal vaskes for seg + at vi lar vaskerommet være når det er gjester og mye annet som skjer..

Det straffer seg!!! Jeg har vaska i ett siden jul, men vi er syv i familien. Likevel - det pleier å hjelpe med ekstremvaskedager. Dem har jeg hatt mange av i det siste.

Beundrer tantene mine og mora til Trollmora og andre med fem barn og flere før T-bleia kom..

..Ingen som tar vasken for deg med mindre man kan ansette noen til å gjøre det. Alt er vel mulig - noen som har hjelp i vaskerommet??

Skrevet

Jeg er suuuuupergod på klesvask altså;=) Hvis jeg ikke kjører 4 maskiner pr. dag så hoper det seg opp!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...