Trollmora Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Vaskemaskinen fikk ett par dagers pause og nå har jeg vasket minst 5 maskiner siste døgnet. Det jeg egentlig lurer på er hvordan det kan bli så vanvittig mye tøy? Minst 25 kluter, like mange underbukser på 3 personer, en trillion sokker som må parres, håndklær, bukser, gensre og annet. En full vask med ullundertøy og et par diverse vask med juleduker og annet småtteri. Heldigvis har jeg sluttet å stryke alt annet enn skjorter, men det skal henges opp, tas ned, brettes og finne veien til skapet. Har problemer med å forstå hvordan min mor klarte å finne tid til vasking av tøy til 4-5 barn (sistemann kom i -74 like etter at T-bleien kom i salg!). Vi hadde en vaskemaskin med en stor trommel som sto og gikk nede i vaskekjelleren, men vann inn og ut måtte ordnes manuelt. Så: hvis det er mulig å finne en eller annen som kunne tenke seg en deltidsjobb på vaskerommet mitt så er det bare å ta kontakt )
Velve Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 jeg bare ler; jeg har lurt på det samme! Aller størst her er dunken med skitne hånklær...skulle tro alle dusjet 3-4 ganger om dagen... Sukk.......
Travelmor Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Det blir vanvittig mye klesvask her også etter høytider, fest, besøk ++- Det er vel mer spesialtøy, som skal vaskes for seg + at vi lar vaskerommet være når det er gjester og mye annet som skjer.. Det straffer seg!!! Jeg har vaska i ett siden jul, men vi er syv i familien. Likevel - det pleier å hjelpe med ekstremvaskedager. Dem har jeg hatt mange av i det siste. Beundrer tantene mine og mora til Trollmora og andre med fem barn og flere før T-bleia kom.. ..Ingen som tar vasken for deg med mindre man kan ansette noen til å gjøre det. Alt er vel mulig - noen som har hjelp i vaskerommet??
♥Snulder Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Jeg er suuuuupergod på klesvask altså;=) Hvis jeg ikke kjører 4 maskiner pr. dag så hoper det seg opp!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå