Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Godt nytt år! Hvordan går det med deg/dere? Så du skulle på ul i dag =0) Her går det så det suser. Dvs har min 3.brystbetennelse i tillegg til soppangrep på brystene... morro.... Og Julia har såvidt passert 1 mnd.. Meen vi prøve å holde motet oppe, selv om jeg har grått mine modige tårer mang en gang under amminga. Har jo tross alt en skjønn liten uskyldig jente liggende her, og hva gjør man ikke for sine små!? Var dere hjemme her i "gamlelandet" i jula? Lykke til videre i svangerskapet, tenker stadig på deg, og er ofte innom BIM for litt oppdatering. Vi hadde tenkt å få "bare" 2 barn vi, men er jammen ikke sikker lengre... Hvem vet om noen år eller 5... =0) Mange klemmer fra
2 fine små Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Hei Knaetta! Saa koselig og gratulerer! Tror ikke jeg har gratulert deg... =o) Saa koselig at alt har gaatt fint, men skrekkelig med den brystbetennelsen.... Huff av meg, er det naar man fryser at man faar det? Eller er det ingen grunn kanskje? Bare noe som skjer kanskje... Jo takk, alt vel her, har vaert paa UL i dag, og fikk av alle ting vite kjoenn.....saa utrolig stas. Vi saa rett og slett en liten pillifygert, for aa si det saann, hehe.....gyn mente man ikke alltid saa noe i uke 13, men noen ganger kunne man se det var gutt... Og jammen saa vi ikke at det nok blir en gutt. Man KAN jo bli overrasket da, og saa er det egentlig noe annet man har sett, men likevel, han var rimelig overbevist ja... Ikke noe gamleland til jul nei, men det faar bli neste jul. Lykke til videre og haaper du faar orden paa brystbetennelsen, husker noen en gang sa at man skulle "sprengamme" en stund og faa orden paa det paa det viset, men kanskje ikke saa lett det da, naar det gjoer supervondt.... Du faar nok gode raad fra din lege. Julia var et fint navn forresten. =o) Stas med en av hver da.... Selv om vi ville synes det ville vaere stas med to av samme kjoenn ogsaa vi da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå