Gå til innhold

Hvis vi orker, så er jeg tilbake her igjen...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på tidlig ul i går. Var da 7+5. fikk tidlig ul pga at vi oppdaget en MA først i uke 18 i mars i fjor. På ul så vi dessverre at fosteret nok en gang har gått til grunne, og kroppen min har nok en gang ikke maktet å ordne opp selv. Har nettopp kommet hjem fra utskrapning, og det gikk heldigvis helt fint denne gangen også.

Vi går nå i tenkeboksen om vi orker å prøve flere ganger. Kanskje det er på tide å si oss fornøyd med de vi har?

Vi får se hvor vi ender opp igjen. Lykke til ,dere her inne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så trist å høre. Skjønner godt at du trenger tid til å tenke/ komme dg "opp" igjen. Lykke til videre uansett hva du bestemmer dg for :-)

*trøsteklem fra mg*

Skrevet

Føler sånn med deg! Hadde en ma i sept,og har nå muligens abortert igjen.. Jeg kommer ikke tiøl å orkeåprøve flere ganger nå....Sambo sier vi må ikke gi opp...men jeg orker ikke gå gjennom dette flere ganger. Er helt uttafor nå, og skikkelig deprimert.

Mange gode klemmer til deg! Vet hvordan du har det..:(

Skrevet

Huff, å nei og nei.... Så urettferdig :(

Ta dere litt good tid, og prøv igjen om det føles riktig. Om ikke har dere 3 små nydelige barn å kose med. Ønsker dere masse lykke til, og om det skulle bli en spire nr. fire, så krysser jeg fingre og tær for at det er en sterk liten krabat :)

Klem

Skrevet

Dette var forferdelig å høre..Var så glad på dine vegne, for at du endelig var blitt gravid igjen..Du vet, jeg identifiserer meg litt med deg siden vi deler fellesskjebne..

Ønsker deg masse lykke til uansett hva du velger, håper å se deg her inne igjen hvis dere orker å prøve på ny.

Varm klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...