Gå til innhold

Trenger anbefaling av støvsuger..!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen god å anbefalle? Tenkte èn "midt på treet" når det gjelder pris. Har parkett, fliser i alle rom, men noen få løse tepper. Skal også støvsuge bilen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har siemens selv, har hatt den i mange aar og er veldig effektiv

Skrevet

Vi har Miele i første etasje, og Siemens i andre etasje og 1 Siemens til bilen. Synes begge er bra.

  • 2 uker senere...
Skrevet

Husk å kjøpe en som har HEPA filter iallefall. Den holder støvet i støvsugeren og blåser det ikke ut igjennom filteret.

Jeg har akkurat kjøpt meg ny miele støvsuger og er storfornøyd!

Lykke til!!

Skrevet

Miele med hepafilter, koster litt- men veldig god kvalitet...

  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg skal kjøpe en fra Siba. Eluctrolux. Den mest allergivennlige. Kul design og kjempebra sug. ;) Tror den koster 2999,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...