Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Har du noen god å anbefalle? Tenkte èn "midt på treet" når det gjelder pris. Har parkett, fliser i alle rom, men noen få løse tepper. Skal også støvsuge bilen.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Har siemens selv, har hatt den i mange aar og er veldig effektiv
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Vi har Miele i første etasje, og Siemens i andre etasje og 1 Siemens til bilen. Synes begge er bra.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Husk å kjøpe en som har HEPA filter iallefall. Den holder støvet i støvsugeren og blåser det ikke ut igjennom filteret. Jeg har akkurat kjøpt meg ny miele støvsuger og er storfornøyd! Lykke til!!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Miele med hepafilter, koster litt- men veldig god kvalitet...
Randis Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Jeg skal kjøpe en fra Siba. Eluctrolux. Den mest allergivennlige. Kul design og kjempebra sug. Tror den koster 2999,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå