Gå til innhold

Noen som er klare for å sette i gang med neste?


RockMyWorld

Anbefalte innlegg

Mannen min vil at vi skal starte på nr to med engang, jeg vil ha tette, men lurer på om det er litt vel tett!!!! Kan jo ta tid og bli gravid da, men det vet man jo aldri. Noen som har gjort seg opp tanker rundt dette selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir så provosert av sånne som deg. Folk må da for f... selv få bestemme når de vil ha flere barn! Selv vil jeg vente litt til, men skjønner godt de som vil begynne å prøve igjen nå.

 

"Vil dere dere vondt"?! Ærlig talt. Det er en DRØM og helt FANTASTISK å være mamma! :)

 

Og når du har så sterke meninger, og du bare MÅ få uttrykt dem, så kan du godt signere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trodde jeg var klar når lillegutt var ,5 mnd... men nå har jeg skjønt at jeg ikke er det. orker ikke hverken å være gravid, føde eller ha en nyfødt akkurat enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg blei gravid med nr 2 då mi første var 5,5 mnd. Gjekk heilt fint det, men det eg kan sei er at det blir travelt, til tider tungt, kan bli masse krangling, rivalisering, konkurrering... Men det trenger ikkje bli det.

 

Og tenk så kjekt for de når de blir litt større og kan "henge" samen..

 

Men igjen, det e veldig herlig å nyte heilt og fullt ein baby, for så å begynne på det igjen..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har veldig lyst,men mannen min er usikker enda. Alt han sier tyder på at han vil,men så holder han igjen:) Men som sagt før i tråden,det er jo ikke sikkert man blir gravid med en gang. Tok nesten nøyaktig ett år med førstemann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er klar den ene dagen og ikke klar den andre dagen... kommer helt ann på hvilket humør mads er i... men samboeren min er klar :o) og det er jo godt å vite, men jeg tror vi venter til vår/sommer. og man bør vel kanskje tenke llitt på økonomi oppi alt også (hvis man ikke er millionær) hvis man begynner å prøve i feks april så rekker man å jobbe i 6mnd før man går ut i permisjon igjen og da får man permisjonpenger... engangsstønaden er jo ikke så mye å leve på!!!!!

 

og helt enig med "mamma22 og Dorthe Marie" at det er feigt å være anonym

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg har forstått det nå så blir det også beregnet permisjonspenger av permisjonspengene. Tror dette er ganske nytt! Så da slipper man å beregne 6 mnd jobbing før man kan føde igjen.. men sjekk dette før dere "setter i gang", for jeg kommer ikke til å stå økonomisk ansvarlig.. hehe!

 

For min egen del kunne jeg ha blitt gravid ganske snart igjen, men har tenkt å få jobba et år før jeg føder igjen.. Tenker vi prøver igjen til høsten slik at det blir et par år mellom. Kos er det iallfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde jeg ville ha to tette, men etter nummer en har vi bestemt oss for å vente til han er 4 år. ønsker at han skal være uavhengig og selvhjulpen før det kommer en ny baby i huset..

får rett og slett skrekken når jeg ser søsken vogner og når jeg hører familiemedlemmer som ikke husker det første året til nr to for det var kaos med to små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 2 jeg nå me 2 års mellomrom,syns d er tertt nokk jeg.så nr 3 venter vi en 3 år med før vi prøver:)

vill bruke all min tid med de 2 jeg har nå,å kose meg skikkelig:) men koselig er d no da men.må komme meg i jobb å jobbe litt før neste barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...