Gå til innhold

Oppgitt over meg selv nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter IKM om 5-6 dager og har sånne stavtester liggende her hjemme. Også måtte jeg bare ta en test nå i stad. Klarte ikke å la vær. Må jo bare le av meg selv.. Ikke morgenurin en gang. Den ble jo så klart negativ. Er vel altfor tidlig for å eventuelt få en positiv test. Men nå tenker jeg, da er jeg i hvertfall ikke gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si ikke d, du kan enda være gravid... jeg tok en test igår og den var neg. (venter IKM på lørdag tror jeg). Jeg bevarer håpet enda :-)

Skrevet

Ja vi får bare håpe da. Ikke lett å la være å ikke teste før tiden. Tenkte liksom at tenk om det kom en svak strek. Men blank negativ ja. Men skal jo ikke ha mensen før tirsdag eller onsdag.

Skrevet

uff ja, det er ulidende spennende å gå sånn å vente.... en leser jo her inne om alle de som tester positivt så og så mange dager før IKM, men tror allikevel det er sjeldent en tester positivt før IKM-dagen.... (men en må lissom prøve.... hihi....) jeg venter på billigtester skal komme i posten.. heldigvis så kom de ikke i dag, jeg hadde sikkert gått rett på badet å tisset på den.... :-D

Skrevet

Hihi, ja ikke sant. Jeg også har jo hørt at flere har testet positivt opptil 5 dager før IKM. Men det er nok mer vanlig ja å få en positiv test til IKM. Var kanskje like greit da ja at du ikke fikk testene i posten i dag. Hehe. Jeg har 4 stavtester til liggende.*sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...