Mia_I Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Har akkurat kjøpt tørketrommel og har oppdaga at en del bodyer og strømpebukser krymper ganske mye. Sukk. Så tild ere som har tromla end el: Er det noe som ikke krymper, eller krymper alt? Bør jo tenke på dette når jeg kjøper klær skjønner jeg, og kanskje kjøpe litt større.
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Det har ikke jeg merket. Men jeg tromler bare håndklær, tepper, kluter og sengetøy til vanlig. Tromler bare klær om jeg må ha noe tørt og ikke kan vente til tørker av seg selv. Har ikke merket av bomullsbodyer og strømper har krympet så mye egentlig - men kan hende de har gjort det likevel altså
Mia_I Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 Hm, kanskje jeg bare var ugeldig med første vask... synes både strømpebukser og H&M-bodyer ble en del mindre. Mens enkelte andre bodyer gikk fint. Så etterpå at noen av strømpebuksene ikke skulle tromles da, hehe..
Kaia25 Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 synes også at strømpebuksene har en tendens til å krympe. Og ULL! Slengte i en ullbody ved en feiltakelse en gang, ingen suksess :-)
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Nei, det er sikkert varierende kvalitet og ull og tromling går særdeles dårlig ja PÅ trommelen her er det iallfall et skåneprogram. Har aldri prøvd det, men mulig det er lurt å tørke klær på litt mindre varme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå