Kirsebæra Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 for en dag.....tidlig i dag dro jeg til legen pga ryggen...skrev om det i går.... fikk beskjed om at jeg har skått opp prolapsene og fikk haste henvisning til sykehuset for en epidural/spinal injeksjon.... ble litt småredd, men han sa det pleide å gå fort over da, gjerne 70%av de som får det hjelper det på. vesken mellom ryggvirvlene harr begynt å lekke og det er betennelse rundt posene og på nervene, derfor er jeg nummen i venstrefoten....er helt fri for reflekser i venstre side...ingen i verken arm, kne eller bak der ved hælen..... så, etter det dro jeg opp på adecco og leverte inn søknad om jobb, og nå for ett kvarter siden ringte de og spurte om jeg kunne komme på intervju i morgen.....wow! hva skal jeg ha på meg? hvis jeg lksom skal være meg selv så tar jeg på meg jeans og en av hettegenserne mine, men skal jeg kanskje pynte meg litt? ta på meg ''fin'' buksa mi og en finere topp? aldri vært på intevju jeg..... what a day...
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Å hallo! ro deg ned, kvinnemenneske=) hehe, kan du ikke ta det intervjuet en annen dag da? Så du får slappet litt av?
Kirsebæra Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 nei jeg må ta det i morgen!! nå er jeg gira....wow!! wow wow wow.....*bite negler* what to wear?!?!? *puuuuuuuust*
Kirsebæra Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2008 sånn, nå er jeg ferdig pusta.....hjelp meg da! =)
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Jeg hadde et innlegg om hva man burde gå med på jobbintervju her i dag tidlig, ligger sikkert på andresiden eller noe. fikk mye tips der=)
Sivalur Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Synes du skal ta på deg en fin bukse og en fin topp. Stelte negler (ikke nødvendigvis neglelakk, men rene og pene), diskret sminke, ryddig hår, pusse tennene. Dette ordner seg! Vær blid og høflig. Hils pent når du kommer og SMIL! Førsteinntrykket er viktig. Lykke til!!!!!!
Mille** Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Kommer litt an på hvilken stilling du skal intervjues til da. Er det som revisor i et stort firma så må man jo pynte seg litt, er det stilling som hjelpepleier eller på kiwi blir det litt feil å pynte seg. Da passer det bedre med pene jeans med en fin topp til. Lykke til! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå