heldigemeg Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Hei Jeg holder vel egentlig ikke til her inne lenger, da vi endelig klarte å bli gravide for halvannet år siden og nå har en nydelig datter på snar ti måneder. Men etter et lite uhell for litt over en uke siden sitter jeg nå med følelsen av å være gravid på nytt. Jeg har kun hatt mensen to ganger etter fødselen, men mens nr to kom på slaget fire uker etter den første. Akkurat som det var før jeg ble gravid. Nå har det gått fem uker siden siste mens og jeg har vanvittig med mensmurringer (men ingen mens), har helt uforklarlig blødd neseblod to ganger og har veldig rar utflod. Testen er negativ, men det er kanskje ikke annet å forvente likevel, siden det i så fall kun er åtte dager siden befruktning. Er det noen som har noen erfaringer å dele med meg? Er sjansen stor for at jeg faktisk er gravid, eller er det mye tull med mensen når den kommmer i gang igjen etter fødselen? Håper ikke jeg gjør noen sur med spørsmålet mitt. Jeg har slitt selv for å bli gravid første gang og blir veldig glad om vi får en til, selv om dette ikke var planlagt før om et par år til. Blir veldig glad for alle svar!
Babyønske �� Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Hmm, du skriver et par ting jeg ikke helt forstår: Du har 4 uker mellom hver mens, er 5 uker siden siste nå, og om du er gravid må du ha blitt befruktet for 8 dager siden.........Hvordan kan du ha blitt det hvis du egentlig skulle hatt mensen da? Hvis du kan være gravid nå, må det vel være 3 uker siden du ble befruktet......
heldigemeg Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 Nei, åpenbart er det jo noe rart med syklusen min. Jeg trodde den hadde gått rett inn i vanlig gjenge igjen etter at den kom tilbake, men det har den jo i alle tilfeller ikke gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå