singo Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 og bare de`? eller må man kjøpe noe spesielt?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Jeg vil tro du kan det! Vet du forresten om alle slags skinn kan vaskes? Og kan små barn ligge på langhåret skinn? Jeg har et gammelt et, som er ekte, men langhåret...hadde vært bra å vasket det nå før gutten min kommer.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har et som er kjøpt på KID, og der står det hvordan det skal vasket. Men har dere ikke vaskeanvisning på skinnet, så ville jeg tatt den med til rensing jeg.
singo Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2008 tror små barn kan ligge på langhåret skinn,men er best med korthåret pg de kan få det i halsen,støv ol....
singo Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2008 såg bakpå nå og der står at man må bruke et spesielt vaskemiddel beregnet på lammeskinn og at det må vaskes for hånd.kjøpte mitt på reflex så kanskje de har slik vaskemiddel der... sto også at en kunne levere det på rens....
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Jeg fikk håndplukke min sau, så det er ikke noe vaskeanvisning for å si det sånn...!
mæjah Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 de anbefaler og bruke ullshampo, for med milo blir baksiden hard..
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 I stallen brukes det mye lammeskinn. På heste utstyrs butikker får du kjøpt eget vaskemiddel til lammeskinnet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå